1403/5/12

کد خبر: 10727

1400-10-11 13:25:24

آیین رهسپاری نمایندگان ورزش اصفهان به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شد

        

با حضور مسئولین استان اصفهان، آیین رهسپاری نمایندگان شایسته ورزش اصفهان به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شد.

بنابر اعلام هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان، آیین رهسپاری نمایندگان ورزش اصفهان به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شد.در این مراسم که به همت هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان و هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان برگزار شد، از۲۵ نماینده ورزش اصفهان که به همراه کاروان خودباوری و امید راهی جاکارتا خواهند شد تقدیر شد.

این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسئولین اداره کل بهزیستی، مسئولین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس بسیج ورزشکاران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، مدیرعامل باشگاه نامی نو، مدیران سازمان ورزش شهرداری اصفهان، اصحاب رسانه و خانواده ورزشکاران اعزامی در سالن همایش های بیمارستان میلاد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان شایسته ورزش استان در این مسابقات خاطر نشان کرد حضور ۲۵ ورزشکار از اصفهان نشان دهنده همت و تلاش این عزیزان است که با غلبه بر مشکلات توانسته اند در بالاترین سطح ورزش قراربگیرند و همچون گذشته باعث افتخار گردند.

محمدرضا آقاباباگلیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان، در این مراسم با تسلیت ایام محرم و شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: در دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، دغدغه ایشان درباره منش و رفتار ورزشکاران ایرانی در مسابقات داخل و خارج از کشور را شنیدیم و امیدوارم تمام ورزشکاران کشورمان در این راه گام بردارند.

وی افزود: کاروان اعزامی اصفهان به این دوره از بازی‌های پاراآسیایی حدود ۱۲ درصد کاروان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

در ادامه این مراسم سید اصغر فیاض رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان گفت: ورزش راهی برای استقلال و خودکفایی معلولان است. نه تنها جانبازان، معلولان، نابینایان و کم‌بینایان، بلکه ناشنوایان و کم توانان ذهنی در سراسر کشور به واسطه آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی به ورزش می‌پردازند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان با بیان اینکه طبق آمار سازمان جهانی بهداشت، معلولان ۱۰ تا ۱۵ درصد افراد جامعه را  تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: این افراد یا به صورت مادرزادی معلول هستند و یا بر اثر حوادث، تصادف، جنگ و معلول می‌شوند و همه افراد جامعه در معرض معلولیت قرار دارند

در ادامه این مراسم نیز به ورزشکاران اعزامی به مسابقات پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک جلد کلام ا... مجید و جوایز نقدی اهدا شد.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس از دکتر ممنصور کندری رئیس بیمارستان میلاد، علی نادری قهرمان پارالمپیک آتن، مهدی علیزاده رکورد دار آسیا، اسماعیل ابوطالبی ملی پوش سابق بسکتبال باویلچر و خانم آمنه احمدی نایب رئیس بانوان هیئت ورزش های جانبازان و معلولین که همگی از جانبازان ۷۰درصد جنگ تحمیلی هستند تقدیر شد.

مهدی علیزاده، علیرضا مختاری، داوودعلی قاسمی، آرین لطفی، محمد مشهدیان، علی الهی، هاجر صفرزاده، راضیه محمودی، فائزه کرمانی در رشته دوومیدانی، محمدرضا سبحانی نیا، زینب ملکی، معصومه شجراتی در رشته والیبال نشسته، هادی نوری در تیراندازی با کمان، محمد سرنجی، طیبه استکی در گلبال، امید کریمی و مهدی رومی فر در شطرنج به عنوان ورزشکار و مهدی نباتی، سهراب اسدی، نصراله احدی، مازیار میرعظیمی، ابراهیم مؤمنی، لیلا صفری و زهره ابراهیمی به عنوان مربی و فرشاد هاشمی به عنوان داور ۲۵ نماینده ورزش اصفهان در جاکارتا خواهند بود.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu