1403/5/12

کد خبر: 11016

1400-10-11 13:25:24

بانوی ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر: امیدوارم در این جاکارتا قهرمان شویم

ملی پوش بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان گفت: رقابت اصلی را برای قهرمانی در این رشته با دو تیم چین و ژاپن در پیش داریم.

ندا فراستی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان اظهار داشت: سطح مسابقات در این دوره از بازیها به مراتب از دوره قبلی بالاتر است و تیم ها با تدارکات بهتر و بیشتری در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: تیم ایران هم از این قائده مستثنی نبود و ما هم تدارکات ویژه‌ای برای حضور در این مسابقات داشته‌ایم. ما در دوره گذشته مدال برنز گرفته‌ایم و برای خوشرنگ تر کردن این مدال دورخیز مناسبی انجام داده‌ایم.

فراستی در خصوص رقابت تیم ملی ایران در این مسابقات بیان داشت: بی تردید چین و ژاپن اصلی ترین رقبای ما هستند. در گروه مقدماتی با چین همگروه هستیم و یک دیدار جذاب و حساس با این تیم انجام می‌دهیم.

ملی پوش کشورمان در  ادامه بیان داشت: امیدوارم با کسب یک مدال خوشرنگ که حتی المقدور طلا باشد، بتوانیم پاسخ زحماتی که در این یکی دو سال برای تیم کشیده شده را بدهیم.

سومین دوره از مسابقات پاراآسیایی با میزبانی جاکارتا و با حضور ۴۱ کشور از روز شنبه به صورت رسمی آغاز می‌گردد و کشورمان با ۲۰۸ ورزشکار زن و مرد در این مسابقات حضور دارد. تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان یکی از تیم‌هایی است که شانس خوبی برای کسب یکی از ۳ مدال خوشرنگ این مسابقات را دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu