1403/5/13

کد خبر: 11788

1400-10-11 13:25:24

دلیل موفقیت کاروان ورزشی ایران نگاه مثبت دولت، مجلس و حمایت نظام به ورزش جانبازان و معلولین و روشندلان است

محمود خسروی وفا، در حاشیه مراسم استقبال از کاروان خودباوری و امید در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش دلایل موفقیت کاروان ورزشی ایران را حمایت‌های حکومتی در قالب نگاه مثبت دولت، مجلس و همچنین رویکرد حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ورزش جانبازان و معلولین و روشندلان عنوان کرد.

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک، رسانه و برنامه ریزی را نیز علاوه بر حمایت‌های دولت و مجلس به عنوان دیگر عوامل موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد.

خسروی وفا اهمیت رسانه برای پیشرفت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رسانه‌ها، ورزش جانبازان، معلولان و روشندلان را مورد توجه و پوشش قرار داد و همین عامل مهمی در شناساندن مطالبات این قشر به جامعه شد.

وی برنامه‌ریزی برای موفقیت کاروان ورزشی ایران را هم مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است برای ارتقا جایگاه ایران در بازی‌های پاراآسیایی برنامه ریزی شده بود که محقق شد و از مدت‌ها پیش هم در قالب ستاد عالی بازی‌های آسیایی پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک فعالیت‌های ساختارمندی انجام شد.

خسروی رفا در پاسخ به این سوال که برای پارالمپیک چه هدفی را دنبال می‌کنید، تاکید کرد: بازی‌های پاراآسیایی تنها برشی از پارالمپیک بود به همین دلیل به رویدادهای آینده در استمرار موفقیت‌های گذشته نگاه می‌کنیم و قطعا با هدف افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی برنامه ریزی در قالب ستاد عالی ادامه خواهد یافت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu