1403/5/13

کد خبر: 11974

1400-10-11 13:25:24

گلباران قبور شهدا توسط ورزشکار دارای معلولیت و دانش آموزان مدارس استثنایی بوشهری

ورزشکاران دارای معلولیت و دانش آموزان مدارس استثنایی با حضور در گلزار شهدای شهر بوشهر قبور مطهر شهدا را غباروبی کردند.

گلباران قبور شهدا به مناسبت هفته پارالمپیک امروز صبح چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷ به مناسبت هفته پارالمپیک، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر و معاونین، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و معاونین، سرکار خانم اشجع معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و معاونین، ماهینی دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان بوشهر و اعضای این هیئت و دکتر آسایش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر، به همراه ورزشکاران معلول و دانش آموزان مدارس استثنایی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر در حاشیه برگزاری این آیین اظهار داشت: همه ساله ۲۴ تا ۳۰ مهرماه را هفته پارالمپیک نامگذاری کرده‌اند و آموزش و پرورش استثنایی استان با همراهی هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان و اداره کل بهزیستی استان بوشهر به منظور گرامیداشت این ایام برنامه‌های ورزشی و فرهنگی را تدارک دیده است.

حسینی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک در مدارس و سالن‌های ورزشی در استان تدارک دیده شده است.

در ادامه نیز خانم اشجع معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر از برگزاری گردهمایی بزرگ ورزشکاران جانباز و معلول خبر داد و گفت: این همایش در ۳۰ مهرماه، ساعت ۹ صبح در سالن دو هزار نفری فجر شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است اداره کل بهزیستی استان بوشهر بعنوان رئیس ستاد برنامه هفته ملی پاراالمپیک استان و هیئت ورزش های جانبازان ومعلولان دبیر این هفته تعیین شده اند و دستگاه های آموزش و پرورش استثنایی و ورزش و جوانان نیز در اجرای برنامه های هفته مذکور همکاری خواهد نمود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu