1403/5/13

کد خبر: 12097

1400-10-11 13:25:24

صلحی پور: برای توکیو پیشگویی نمی کنم/ مدال هر ورزشکار حاصل تلاش یک مجموعه است

سیدحامد صلحی پور، ملی پوش طلایی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین در خصوص حضورش در رقابت های جاکارتا به روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: مسابقات پاراآسیایی از سطح بالایی برخوردار بود و من تمام تلاشم را برای بهترین عملکرد به کار گرفتم.

صلحی پور افزود: پیش از جاکارتا، در مسابقات آسیا- اقیانوسیه ژاپن، برای اولین بار در دسته وزنی جدیدم، ۹۷ کیلوگرم، روی تخته رفتم که خوشبختانه با یک کیلوگرم اختلاف با رقیبم و کسب طلا به پایان رسید اما در جاکارتا ۱۰ کیلو اختلاف و رکورد ۲۳۴ کیلوگرم با شکستن رکورد آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.

وی تاکید کرد: برای ادامه مسیرم با همه توان، سخت تلاش می کنم و هفته ای پنج جلسه تمرین در برنامه دارم اما از حالا برای نتیجه توکیو پیش گویی نمی کنم.

دارنده نشان طلای رقابت های پاراآسیایی در پایان خاطرنشان کرد: مادر و پدرم برای رسیدن به موفقیت های من نقش کلیدی داشته اند و مشوقین اصلی ام هستند، همیشه مدیون عشق و محبت خالصانه آنها هستم البته مدال هر ورزشکار حاصل تلاش یک مجموعه است. برای رسیدن به این نشان طلا، مجموعه ای از افراد تلاش کرد ه اند که من در راس همه آنها دیده می شوم. از همه دوستانی که در دو مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و پارالمپیک برای اعزام ما زحمت کشیده اند بسیار سپاسگزارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu