1403/5/13

کد خبر: 12100

1400-10-11 13:25:24

جشن روز ملی پارالمپیک در آذربایجان شرقی و اصفهان

آذربایجان شرقی

در این مراسم که در مجموعه ورزشی شهید اقدمی تبریز برگزار شد، نزدیک به ۱۵۰۰ نفر معلول جسمی حرکتی، استثنایی و کم توانهای ذهنی حضور داشتند و این روز را جشن گرفتند.

 

مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک در اصفهان

مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک در اصفهان با حضور ۶۰۰ دانش آموز مدارس استثنایی در مجموعه ورزشی گل نرگس برگزار شد.

در این مراسم مسئولین ورزش، اداره کل بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره آموزش و پروش استثنایی و هیئت های ورزشی جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان و کم شنوایان و بیماری های خاص و پیوند اعضا حضور داشتند.

حضور چهره های هنری و هنرمندان اصفهان در کنار معلولین بر جذابیت های این مراسم افزود.

تجلیل از مدال آوران و نمایندگان شایسته ورزش اصفهان در مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

طی مراسمی به همت اداره کل بهزیستی استان اصفهان از مدال آوران و نمایندگان شایسته ورزش اصفهان در مسابقات پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تجیل شد.

در این مراسم سرکارخانم دکتر فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، محمدرضا آقاباباگلیان رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان، سیداصغر فیاض رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان، حمیدرضا ساکت رئیس اداره ورزش و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و محمدصادق پسندیده دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان حضور داشتند.

شایان ذکر است ۱۷ ورزشکار، ۷مربی و ۱داور از ورزش اصفهان در سومین دوره مسابقات پاراآسیایی حضور داشتند که موفق به کسب ۲۱ مدال رنگارنگ شدند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu