1403/5/13

کد خبر: 12254

1400-10-11 13:25:24

بکاء: رقابت های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه تدارکاتی برای مسابقات جهانی است/ استفاده از بازیکنان جدید با تغییر کلاسبندی ها بعد از پارالمپیک ریو

سیدعلی بکاء، مربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره، در خصوص آخرین اردوی آمادگی رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کیش، به روابط عمومی فدراسیون گفت: ۵ اردو را پشت سر گذاشته ایم و در هر مرحله آمادگی بازیکنان کامل تر از قبل شده است.

بکاء افزود: در این اردو نیز آخرین مباحث تکنیکی و تاکتیکی را با تیم مرور کردیم و آگاه سازی نسبت به اینکه با چه شرایطی باید در سطح آسیا در این رقابت ها حاضر شوند.

مربی تیم ملی فوتبال CP تصریح کرد: در طول این مدت امکانات خوبی برای تیم فراهم شده بود. در اردوی چهارم دو دیدار و در این مرحله نیز دو دیدار دوستانه برای تیم تدارک دیدیم که تاثیر مثبتی در ارزیابی نقاط قوت و ضعف تیم ملی داشت و بسیار کمک کننده بود.

وی ادامه داد: بعد از پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ تقریبا پنجاه درصد بازیکنان به دلیل تغییرات در کلاسبندی ها، چهره های جدید هستند. بعد از رقابت های قهرمانی کشور در شیراز حدود ۳۴ بازیکن به تیم ملی دعوت شدند که پس از سنجش های بسیار این ترکیب ۱۴ نفره ی کنونی انتخاب شدند.

بکاء تاکید کرد: در کنار علی روزبهانی به عنوان سرمربی، علی واثقی، احسان غلامحسین پور به عنوان مربی دروازه بانها و مربی مدعو تمام تلاش مان را برای آماده سازی ملی پوشان و ارائه فوتبالی شایسته نام ایران در این رقابت ها خواهیم کرد.

مربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره در پایان خاطرنشان کرد: نگاه مان به رقابت های قهرمانی آسیا- اقیانوسیه کیش به عنوان محک و تدارکاتی برای مسابقات جهانی سال آینده است و بازیکنان جوان تیم ما از این فرصت نهایت استفاده را خواهند کرد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu