1403/5/13

کد خبر: 12350

1400-10-11 13:25:24

کاکوش: پیش از جاکارتا مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کرده بودم/ در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بزرگ شدم

مجید کاکوش، ملی پوش تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین که در جریان مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸ تیراندازی با کمان جاکارتا موفق به کسب نشان برنز کلاس W1 شد، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین انجام داده است.

کاکوش در خصوص سابقه ورزشی خود گفت: از سال ۱۳۵۷ و هفت سالگی، اولین جایزه ام را برای شرکت در یک مسابقه گرفتم. حالا هم پس از پشت سر گذاشتن مسیری نسبتا طولانی، هیچ وقت نا امید نیستم و تلاش کردم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: من هیچ وقت زندگی بدون ورزش را برای خودم متصور نبوده ام و به نوعی می توان گفت که در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بزرگ شده و رشد کرده ام.

ملی پوش کلاس W1 تیم تیر و کمان با اشاره خبر خداحافظی اش از تیم ملی که پس از جاکارتا منتشر  شده بود، گفت: آن خبر خیلی جدی نبود. ما ملی پوشان مانند سربازانی هستیم که عملکردمان منوط به تصمیمات فدراسیون و انجمن است. بنابراین تا وقتی به تیم ملی دعوت بشوم و توان داشته باشم ادامه خواهم داد.

دارنده نشان برنز سومین دوره بازی ها پاراآسیایی تاکید کرد: در جاکارتا با اندکی ناکامی، وزش باد و با اختلاف یک امتیاز از حریف، کارم به دیدار رده بندی کشید، اما در رقابت رده بندی تمام تلاشم را کردم که دستم از مدال کوتاه نماند.

وی افزود: پیش از حضور در جاکارتا، به خودم قول دادم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و نتیجه را با هر رنگ مدالی که بود به آستان امام رضا (ع) تقدیم کنم.

مجید کاکوش در پایان خاطرنشان کرد: عشق و ارادت به ائمه و به ویژه امام رضا (ع)، در میان مردم ایران از گذشته تا امروز، ریشه دار بوده است و من نیز از این قائده مستثنی نیسستم و هر مدالی که کسب کنم تقدیم به اوست.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu