1403/5/14

کد خبر: 12867

1400-10-11 13:25:24

مردم مهربان ایران با الگو گرفتن از قهرمانان ورزشی وظیفه اسلامی و انسانی خود را انجام خواهند داد

حمید علی صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین امروز در حاشیه میزبانی از مراسم گلریزان جامعه ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: جامعه ورزش  به دنبال راهی برای جمع آوری کمک های ورزشکاران برای مردم مظلوم یمن بود که به مناسبت هفته بسیج فرصت را مغتنم دانستیم تا با مشارکت فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای مراسم گلریزانی برای جمع آوری کمک های جامعه ورزش برگزار کنیم.

علی صمیمی افزود: در این مراسم مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌ها و ده تن از ورزشکاران و قهرمانان آنها به نمایندگی از ورزشکاران آن فدراسیون حضور خواهند داشت تا ضمن گرامی داشت روز بسیج، مردم مظلوم یمن را حمایت کنیم.

وی در خصوص کمک های جامعه ورزش گفت: ظرفیت اولیه ای فدراسیون ها اعلام می کنند و بعد خود ورزشکاران و قهرمانان کمک های خود را اعلام خواهند کرد و به تبع آن مردم همیشه در صحنه نیز با الگو گرفتن از قهرمانان ورزشی وظیفه اسلامی، دینی و شرعی خود را انجام خواهند داد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان تاکید کرد: کمک ها پس از جمع آوری از طریق حلال احمر که به این مراسم نظارت دارند به دست مردم مظلوم یمن خواهد رسید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu