1403/5/9

کد خبر: 130028

1402-07-11 10:35:01

هاشمی: وظیفه وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورزشکاران جانباز و توان‌یاب است/ استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در دستورکار فدراسیون قرار بگیرد

حضور هاشمی وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان

وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه ورزشکاران جانباز و توا‌ن‌یاب، تمرین و افتخارآفرینی برای کشور و وظیفه وزارت ورزش، حمایت و پشتیبانی از آنهاست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، کیومرث هاشمی وزیر به همراه دکتر احمدی مدیر حوزه وزارتی و معتمدکیا مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، امروز پنجشنبه ششم مهر ماه در فدراسیون حضور یافتند و از تمرینات تیم ملی وزنه برداری مردان و بانوان، بسکتبال با ویلچر بانوان بازدید کرد.

در این مراسم اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون حضور داشتند.

در این بازدید روسای انجمن‌ها و کادرفنی تیم های ملی گزارشی از روند آماده سازی و وضعیت ملی پوشان در راستای بازی های پاراآسیایی هانگژو بیان کردند.

در ادامه این بازدید، محمدزاده کارشناس خبره و دبیر ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو درباره اردوهای برگزار شده، اعزام های صورت گرفته و پیش بینی مدال آوری ورزشکاران جانباز و توان یاب گزارشی را ارائه کرد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز پنجشنبه ۶ مهر با حضور در محل فدراسیون از اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان و مردان و بسکتبال با ویلچر بانوان بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین قرار گرفت.

در این بازدید هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالم که برای اولین بار در اردوی آماده سازی وزنه برداری و بسکتبال با ویلچر حضور پیدا کردم از فدراسیون جانبازان و توان‌یابان تشکر می‌کنم. رشته وزنه برداری بانوان برای اولین بار عازم بازی‌های پاراآسیایی می‌شود و انتظار کسب مدال از شما ندارم فقط می خواهم به‌ عنوان‌ نماینده کشورمان حضور شایسته ای داشته باشید.

وزیر ادامه داد: از زحمات مسئولین فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم با تلاش ملی پوشان مدال های خوبی در پاراآسیایی هانگژو کسب شود.

وی افزود: هر تسهیلات، امکانات و پاداشی که برای سایر رشته های ورزشی در نظر گرفته شده برای شما نیز اعمال خواهد شد که امیدوارم با موفقیت های خود در هانگژو به زحمات فدراسیون و کادر فنی پاسخ مثبت بدهید.

هاشمی همچنین در ادامه بازدید خود با حضور در اردوی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در جریان روند تمرینات آماده سازی ورزشکاران قرار گرفت.

کیومرث هاشمی نیز در جمع ملی پوشان بسکتبال با ویلچر گفت: برای سومین بار است که به بازی‌های پاراآسیایی اعزام می شوید. امیدوارم با برطرف کردن ایرادات و نقاط ضعف دوره قبل این دوره پرقدرت ظاهر شوید و دست پر بازگردید.

وی درباره مشکل کفپوش سالن بسکتبال با ویلچر افزود: بعد از اعزام به هانگژو و خالی شدن سالن این مشکل رفع خواهد شد. وظیفه ما و فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک رسیدگی به مسائل و مشکلات است تا بدون دغدغه تمرینات را پیگیری کنید.

وزیر خاطرنشان کرد: در خصوص بحث بیمه و اشتغال که دغدغه تمام ورزشکاران جانباز و توان یاب کارگروهی در نهاد ریاست جمهوری به دستور رئیس جمهور تشکیل شده و قرار است مشکلات ورزشکاران جانباز و توان‌یاب در این کارگروه مورد بررسی قرار بگیرد.

وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز توانستم در جمع خانواده ورزش جانبازان و توان‌یابان حضور پیدا کردم و در جریان تمرینات ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو قرار گرفتم.

وی گفت: ورزشکاران امروز در این بازدید صحبت‌های زیادی بیان شد که از جمله بحث بیمه و اشتغال موضوع مشترک در بین ورزشکاران بود که البته روح الله رستمی در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان با حضور رئیس جمهور این مسائل را عنوان کرده بود که رئیس جمهور نیز دستور دادند این موضوعات بررسی شود.

هاشمی ادامه داد: در اولین جلسه که در نهاد ریاست جمهوری تشکیل می‌شود سعی داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم تا دغدغه ورزشکاران برطرف شود. وظیفه ما رسیدگی به مشکلات ورزشکاران است تا در بهترین شرایط خود را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی آماده کنند.

وزیر ورزش گفت: تمام درخواست های عنوان شده از سوی ورزشکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در اردوها بدون دغدغه تمرینات را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: تداوم موفقیت و قهرمانی نیاز به افزایش ورزشکاران مستعد دارد. نباید از این موضوع غافل شد. باید از ظرفیت آمورش و پرورش استفاده کنیم. مسابقات درون مدرسه ای را برگزار کنید و ما هم کمک می کنیم که پشتوانه خوبی برای تداوم موفقیت های ورزش جانبازان و توان‌یابان ایجاد شود. اگر نیاز به جلسه مشترک باشد ما هم حاضر می شویم.

وزیر ورزش در پایان بیان کرد: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش را باید در دستور کار قرار دهید تا از بحث پشتوانه سازی غافل نشویم.

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu