1403/5/9

کد خبر: 136968

1402-09-06 12:59:18

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون امروز برگزار شد

نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اسبقیان رئیس، یعقوبی، دکتر غزالیان، آذرنوش، سیدباقری، نصیری، محمدزاده، حسین پور، نگارنده، دستیار، حردانی، تقی پور و کاظمی امروز یکشنبه پنجم آذر ماه برگزار شد‌.

اسبقیان در ابتدا این جلسه بیان کرد: مطابق با اساسنامه جدید و پس از رای گیری درمجمع عمومی فدراسیون امروز جلسه با اعضای جدید هیئت رئیسه برگزار می شود. خوشبختانه در بازی های پاراآسیایی هانگژو کاروان فرزندان ایران نتیجه تاریخی را رقم زد و با وجود اینکه رقابت بین کشورها در جدول توزیع مدال بسیار حساس بود اما ملی پوشان ما توانستند با کسب مدالهای خوشرنگ عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را از آن خود کنند که من این اتفاق مهم و همچنین انتخاب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان به عنوان برترین تیم قاره آسیا را تبریک عرض می کنم.

اسبقیان افزود: ثبت نام مجمع انتخاباتی فدراسیون آغاز شده و تا سیزدهم آذر ماه ادامه دارد و پس از آن مراحل تائیدیه از سوی وزارت ورزش انجام خواهد شد و مجمع فدراسیون در زمان اعلامی برگزار می شود.

رئیس فدراسیون گفت: فدراسیون در طول این چهار سال موفقیت های مختلفی را بدست آورد که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در پارالمپیک پاریس هم ملی پوشان ما عملکرد درخشانی داشته باشند.

در ادامه جلسه محمدزاده به ارائه گزارشی از عملکرد تیم های ملی فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در بازی های پاراآسیایی هانگژو پرداخت.

حسین پور نایب رئیس فدراسیون در ادامه این نشست ضمن تبریک برای کسب موفقیت های تیم های ملی، درباره دستور جلسه و مواردی که نیاز به تایئد اعضای هیئت رئیسه را داشت مطالبی را عنوان نمود.

گفتنی است در پایان مراسم احکام حردانی و تقی پور اعضای جدیدی هیئت رئیسه توسط رئیس فدراسیون اهدا شد و همچنین اسبقیان با اهدای لوح تقدیری از نگارنده و مدبر اعضا پیشین هیئت رئیسه قدردانی کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu