1403/5/9

کد خبر: 136975

1402-09-11 10:53:45

امروز صورت گرفت؛

برگزاری جلسه مسئولین فدراسیون با خیرین ورزش یار

نشست مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با خیرین ورزش یار امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه ای با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون، رضازاده رئیس انجمن وزنه برداری با خیرین ورزش یار امروز چهارشنبه هشتم آذر ماه در فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه گفت: تلاش کردیم تا نام فدراسیون را از جانبازان و معلولین به جانبازان و توان یابان تغییر دهیم که خوشبختانه این اتفاق با تصمیم مجمع عمومی رقم خورد. چرا که کلمه معلول بار منفی داشت اما ملی پوشان ما بسیار توانمند هستند و افتخار آفرینی کردند.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان یک فدراسیون معنوی، ارزشی و ورزشی است و خداراشاکرم که توانستیم در طول این چهار سال و باوجود شرایط سخت بیماری کرونا توانستیم با تلاش همکارانم در فدراسیون و ملی پوشان و کادر فنی نتایج درخشانی را در پارالمپیک توکیو، بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین و در نهایت پاراآسیایی هانگژو رقم بزنیم و عنوان تاریخی جایگاه دومی کاروان فرزندان ایران را بدست آوریم.

رئیس فدراسیون گفت: از شما تشکر و قدردانی می کنم که امروز در محل فدراسیون حضور پیدا کردید. خدمت به ورزشکاران جانباز و توان یاب فرصتی است که خدواند متعال نصیب ما کرده است و به طور حتم پاداش آن را در زندگی خود احساس خواهید کرد.

در پایان مقرر گردید خیرین ورزشیار حمایت‌های لازم را ازمدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو داشته باشند

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu