1403/5/9

کد خبر: 137000

1402-09-13 14:59:36

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون:

فرآیند ثبت نام اولیه از نامزدهای پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون به پایان رسید

حسین پور گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، لیست نامزدهای پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون به همراه مدارک جهت انجام تائیدیه های لازم به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

 

محمدعلی حسین پور دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان بیان کرد: ثبت نام برای پست ریاست و هیئت رئیسه مجمع انتخاباتی فدراسیون از سه شنبه سی ام آبان ماه شروع و امروز به پایان رسید و 12 نفر برای پست ریاست و 5 نفر برای پست هیئت رئیسه ثبت نام و مدارک خود را به طور کامل به دبیرخانه مجمع تحویل دادند.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون خاطرنشان کرد: مدارک نامزدها برای انجام مراحل تائید فردا به وزارت ورزش و جوانان تحویل می شود و پس از آن بر اساس تائید و اعلام وزارت ورزش و جوانان زمان و اسامی نامزدها برای برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام خواهد شد.

گفتنی است دکتر حمید علی صمیمی، هادی رضایی، حسین رضازاده ،امین اله مانی، علی کشفیا، عباس باغستانی، دکتر جلیل کوهپایه زاده، محمدرضا رحیمی، مصطفی الهی نسب، امیر ماندگارفرد، محمدرضا میرزایی جابری و داوود حیدری برای تصدی پست ریاست و جواد حردانی،علی تقی پور، نقی مهدوی، منصور ع نم نم و ابراهیم نصیری برای تصدی پست هیئت رئیسه فدراسیون ثبت نام کردند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu