1403/5/9

کد خبر: 137050

1402-09-27 20:49:10

جلسه شورای مدیران فدراسیون برگزار شد

اسبقیان در جلسه شورای مدیران فدراسیون بر اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوت ورزش به اتخاذ تدابیر درست در انتخاب مربی در ترکیب تیم های ملی، در مراقبت جدی از بروز آفت در ورزش است، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای میدران فدراسیون با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون امروز دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه تشکیل شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: امیدوارم عزاداری های شما مقبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد و از این ایام بهره لازم را برده باشید. دیدار قهرمانان و ورزشکاران با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیار اثر گذار بود.فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان از رضایتمندی ایشان از عملکرد ورزشکاران در حوزه ورزش قهرمانی و فرهنگی داشت. خوشبختانه بیشترین مواردی که از سوی ایشان مطرح شد درباره عملکرد خوب ورزشکاران پاراآسیایی بود که این موضوع بسیار ارزشمند است.

اسبقیان افزود: رهبر معظم انقلاب مدال را علامت تلاش و سخت کوشی می دانند و در این دیدار کارهای زیبای ورزشکاران را بخشی از قدرت ایران عزیز اسلامی عنوان کردند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این دیدار فرمودند "ورزش ایران قوی باید یک ورزش قوی باشد. قوت ورزش به چیست؟ اتخاذ تدابیر درست در انتخاب مربی در ترکیب تیم های ملی در همه رشته‌ها، در مراقبت جدی از بروز آفت در ورزش، مراقب باشند که در ورزش کشور آفت به وجود نیاید. آفت یعنی چه؟ یعنی فساد اقتصادی، یعنی تشکیل مافیاهای ورزشی در داخل، یعنی آفت‌های اخلاقی برای ورزشکاران پاکیزه و پاک دامن ما، اینها باید مراقبت شود."

رئیس فدراسیون گفت: امروز ورزشکاران و مربیان و همکارانم در فدراسیون باید جمله "ایران قوی، ورزش قوی" را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا در رویدادهای بین المللی آینده نیز باز هم شاهد درخشش تیم ملی های جانبازان و توان یابان باشیم و ملی پوشان ما با ایستادن روی سکوهای قهرمانی این سخن ارزشمند رهبر معظم انقلاب را اجرایی نمایند.

در ادامه جلسه حسین پور نایب رئیس عنوان کرد: برنامه ریزی لازم در خصوص اردوهای تیم های ملی در حال انجام است و از امروز ملی پوشان بسکتبال با ویلچر وارد اردوی تیم ملی خواهند شد. همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده هفته آینده رقابت های قهرمانی کشور تیراندازی در گروه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که در این مسابقات جانبازان طرح یاران شهید سلیمانی نیز حضور خواهند داشت.

در پایان این نشست مدیران حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu