1403/5/8

کد خبر: 137098

1402-10-13 12:04:11

در جلسه شورای مدیران انجام شد؛

تقدیر اسبقیان از بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز چهارشنبه سیزدهم دی ماه با حضور رئیس، نواب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام و صلوات و درود می فرستم. در سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داریم. شهید سلیمانی اسوه بی بدیل شجاعت، ایثار و شهادت بود. خداراشاکرم که با تلاش همکارانم در فدراسیون توانستیم روز گذشته مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی را با حضور وزیر ورزش و جوانان، سردار عروج مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران و جامعه بزرگ ورزش کشور برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: روز گذشته تمام جامعه ورزش در این مراسم حاضر شدند. از تمام همکارانم در فدراسیون برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی تشکر و قدردانی می کنم. همچنین ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) را به شما به ویژه بانوان تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای شما آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

در پایان جلسه امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، اسبقیان از بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان وتوان یابان تقدیر و قدردانی کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

 

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu