1403/6/11

کد خبر: 137576

1403-03-15 17:57:46

توجه ویژه به ورزش بانوان جانباز و توان یاب در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان

جلسه رئیس هیئت ورزش های جانبازان و توان یابان سیستان و بلوچستان با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست تخصصی تیموری رئیس هیئت استان با دهمرده و موسوی معاونین توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و عزیزی مقدم رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی برگزار شد. در این جلسه در خصوص حمایت از برنامه های عملیاتی هیئت در حوزه ورزش بانوان، همگانی کردن ورزش در میان جامعه مخاطب، برگزاری همایش ها و جشنواره های همگانی مختص بانوان و استعدادیابی و شناسایی استعدادهای ورزشی در سراسر استان مطالبی مطرح شد.

دیدار رئیس هیئت با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

در راستای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، تیموری رئیس هیئت استان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دیدار و گفتگو کرد.در این جلسه در مورد برگزاری مسابقات و همایش های همگانی با حضور جانبازان و همچنین استفاده از امکانات ورزشی مشترک و همکاری در خصوص اعزام های مسابقات قهرمانی کشور مطالبی عنوان شد.

جلسه رئیس هیئت استان با رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان

تیموری رئیس هیئت استان طی جلسه ای با رئیس آموزش و پرورش استثنایی این استان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار در مورد برگزاری طرح استعدادیابی بانوان و همچنین اعزام تیم دو و میدانی جوانان و نوجوانان به رقابت‌های قهرمانی کشور مطالبی بیان شد.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: اخبار استان ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu