1403/5/8

کد خبر: 137711

1403-05-08 16:28:16

ملی‌پوش پارادوومیدانی: امیدوارم با دعای مردم بهترین نتیجه را کسب کنم

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: امیدوارم روند صعودی خود را حفظ کرده و آن را بهبود ببخشم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، پرستو حبیبی ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان درباره آمادگی خود برای مسابقات پارالمپیک پاریس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من درحال حاضر 21 سال سن دارم و قرار است اولین مسابقات پارالمپیکم را تجربه کنم. از لحاظ آمادگی در سطح خوبی به سر می برم و امیدوارم که بتوانم با دعای مردم بهترین نتیجه را کسب کنم.

حبیبی افزود: من همیشه امیدم به خدا بوده است. در بازی های پاراآسیایی هانگژو توانستم رکورد را به نام خودم ثبت کنم و در بازی های کشوری نیز توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم. امیدوارم با یاری خداوند روند صعودی خود را حفظ کرده و آن را بهبود ببخشم.

دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی هانگژو در رشته پرتاب کلاب گفت: درحال حاضر در اراک تمرین میکنم و تمریناتم را به خوبی دنبال می کنم. از مسئولین فدراسیون و کمیته پارالمپیک نیز تشکر می کنم که امکانات خوبی در اختیار ما قرار دادند.

حبیبی درباره حمایت مسئولین از وی گفت: از مسئولین شهر فقط آقای الله وردی، شهردار رباط کریم را می شناسم که وسیله ای برای ایاب و ذهاب من به تمرین را فراهم کرده است. چون مسیری که من برای رسیدن به محل تمرین باید طی می کردم حدود یک ساعت زمان می برد. حمایت های آقای محکی، رئیس سازمان بهزیستی هم از من خوب بوده است و همیشه تا جایی که توانستند از من حمایت کرده اند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu