1403/6/11

کد خبر: 137783

1403-06-01 11:08:49

اساسنامه سازمان لیگ فدراسیون جانبازان و توان یابان تصویب شد

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون امروز برگزار شد و در این جلسه حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون گزارشی از عملکرد یکماهه فدراسیون به لحاظ برگزاری اردوهای آمادگی، برگزاری مجامع عمومی 7 استان، تهیه تجهیزات وزنه برداری، تیروکمان و دیدار با روسای فدراسیون های کوهنوردی، سه گانه، والیبال و کاراته گزارشی را عنوان کرد.

در این جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: پیشاپیش فرارسیدن ایام اربعین حسینی را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم که با دعای خیر ملت شریف ایران، کاروان کشورمان در پارالمپیک عملکرد موفقی داشته باشند. در این دوره 44 ورزشکار ما اعزام می شوند و تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب در ادوار بعدی تعداد ملی پوشان به ویژه بانوان با افزایش همراه شود.

همچنین نصیری نایب رئیس فدراسیون درباره برگزاری استعدادیابی در هیئت های استانی و گیلانی نژاد مدیر ورزش قهرمانی فدراسیون نیز درباره رشته های حاضر در پارالمپیک پاریس گزارشی را عنوان کردند.

در این نشست، اساسنامه فدراسیون مورد تصویب اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت و مقرر شد برای تائید نهایی به وزارت ورزش و جوانان ارسال شود.

در ادامه جلسه سعید فتاحی مسئول سازمان لیگ فدراسیون در خصوص اساسنامه این سازمان و اهداف و برنامه سازمان برای راه اندازی لیگ در تمام رشته و همچنین جذب باشگاه ها برای تیم داری در لیگ جانبازان و توان یابان مطالبی را عنوان نمود که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu