1403/6/12

کد خبر: 137828

1403-06-11 21:32:55

بابادی: پتانسیل قهرمانی دوباره در پارالمپیک را داریم

ملی‌پوش والیبال نشسته گفت: کمی فشار و استرس زیاد وجود دارد، اما انشاالله طلا بگیریم و دل مردم شاد کنیم و دست پر به کشور برگردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، مهدی بابادی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از ۳ بر صفر در مرحله گروهی بازی‌های پارالمپیک پاریس گفت: شرایط خوب بود و بچه‌ها نیز آمادگی خود را نشان دادند. ما در نقطه‌ای از بازی، چه تحت فشار حریف و چه در زمان اشتباهات داوری سعی کنیم بهترین راندمان و عملکرد را ارائه کنیم و خدا را شکر که امروز هم پیروز شدیم.

وی درباره نزدیک شدن امتیازات برزیل به ایران در گیم سوم عنوان کرد: ورزش بالا و پایین دارند. آنها نیز تمرین می‌کنند و گاهی اوقات شرایط اینگونه می‌شود ، اما سعی می‌کنیم که در چنین مواقعی بازی مدیریت کنیم.

بابادی درباره انتظارات از والیبال نشسته برای تکرار عنوان قهرمانی تصریح کرد: این انتظار از ما وجود دارد که طلا بگیریم و این موضوع را همیشه به ما گفته‌اند. ما خودمان هم تلاش می‌کنیم و پتانسیل آن را هم داریم که طلا بگیریم. به هر حال کمی فشار و استرس زیاد وجود دارد، اما انشاالله طلا بگیریم و دل مردم شاد کنیم و دست پر به کشور برگردیم.

وی در پایان گفت: از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند. ما الان نیاز به انرژی مثبت، دعا و دلگرمی داریم. خانواده‌های ما نیز فشار و استرس زیادی دارند و سعی می‌کنیم در نهایت دل همه را شاد کنیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu