1403/5/15

کد خبر: 15700

1400-10-11 13:25:24

مهمترین دستاورد سال ۹۷ نایب قهرمانی تیم ملی دو و میدانی در بازی های پاراآسیایی بود/ مسابقات قهرمانی کشور سال آینده به منزله انتخابی تیم ملی است

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا مهمترین دستاوردی بود که برای تیم ملی رقم خورد.

بهمن رضایی رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درباره عملکرد این انجمن در سال ۹۷ بیان کرد: بازی های پاراآسیایی جاکارتا یکی از مهمترین رویدادهایی بود که تیم ملی دو و میدانی در سال ۹۷ با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد که این  مهمترین دستاورد سال ۹۷ بود. در این بازی ها با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک توانستیم نفرات بیشتری را نسبت به ادوار گذاشته راهی رقابت ها کنیم و ملی پوشان ما عملکرد موفقی هم در این دوره از بازی ها داشتند و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت هایی که از سوی مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفت توانستیم تمام برنامه هایی که در تقویم ورزشی سال ۹۷ پیش بینی کرده بودیم اجرایی کنیم و در کنار حضور تیم ملی در مسابقات بین المللی تونس و فزاع و بازی های پاراآسیایی، رقابت های قهرمانی کشور در رده جوانان و بزرگسالان را برگزار کنیم.

رضایی افزود: در کنار بر پایی رقابت ها، کلاس های آموزشی داوری و مربیگری نیز برگزار شد تا داوران و مربیان با آخرین تغییرات قوانین آشنا شوند و سطح دانش آنها افزایش پیدا کند.

رئیس انجمن دو و میدانی درباره رقابت های سال ۹۸ این رشته عنوان کرد: مسابقات جهانی ۲۰۱۹ آبان ماه سال آینده به میزبانی امارات برگزار می شود که این رقابت ها از لحاظ توزیع سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بسیار اهمیت دارد و تمام تیم ها برای کسب سهمیه راهی این رقابت های می شوند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس پس از تعطیلات نوروز ورزشکاران تمرینات غیر متمرکز خود را آغاز می کنند و پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد اردوهای تیم ملی با حضور نفرات دعوت شده آغاز می شود.

رضایی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم که از انجمن دو و میدانی حمایت کردند تا برنامه هایی را که در نظر داشت اجرایی کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu