1403/5/16

کد خبر: 16469

1400-10-11 13:25:24

نایب قهرمانی رقابت های جاکارتا دستاورد خوبی برای پارا دوومیدانی بود/ به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو فکر می کنیم

بهمن رضایی گفت: نایب قهرمانی در رقابت های جاکارتا دستاورد خوبی برای پارا دوومیدانی بود و خدا رو شکر می کنیم که کارنامه دوومیدانی در سطح آسیا از کیفیت خوبی برخودار است.

بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی دو و میدانی ما توانست سال گذشته در بازی های پاراآسیایی جاکارتا مدال های خوش رنگی را بدست آورد و در این رشته در جایگاه نایب قهرمانی بازی ها قرار گرفتیم و ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ به میزبانی کشور امارات در آبان ماه امسال برگزار خواهد شد که این مسابقات به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دارای اهمیت است و تمام تیم ها با هدف کسب سهمیه راهی این مسابقات می شوند.

رضایی افزود: با حمایتی که از سوی مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفت توانستیم تقویم ورزشی سال ۹۷ را اجرایی کنیم و در کنار برپایی رقابت های مختلف، دوره های آموزشی را برای مربیان و داوران برگزار کنیم.

رئیس انجمن دو و میدانی عنوان کرد: امیدوارم که در سال جدید با حمایت مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم برنامه هایی که در تقویم ورزشی امسال پیش بینی کردیم را  اجرایی کنیم والبته در حال برنامه ریزی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو هستیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu