1403/5/16

کد خبر: 16646

1400-10-11 13:25:24

بتول جهانگیری: حضور در ریو بهترین خاطره ورزشی ام است/ ورزش را به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می دهم

ملی پوش دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: حضور در مسابقات ریو بهترین خاطره ورزشی ام است چرا که اولین حضورم در پارالمپیک بود.

بتول جهانگیری، ملی پوش پارا دوومیدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال ۹۳ توسط یکی از دوستانم با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا شدم و با گذشت زمان و تمرینات مناسب در ماده پرتاب وزنه توانستم در مسابقات قهرمانی کشور مدال آوری کنم و پس از آن با تصمیم کادر فنی وارد تیم ملی شدم.

وی ادامه داد: با تمرینات منظم، راهنمایی ها و صحبت های آقای بهمن رضایی توانستم در لیست اعزامی تیم ملی به مسابقات ریو ۲۰۱۶ قرار بگیرم تا بهترین خاطره ورزشی ام رقم بخورد چرا که اولین حضورم در رقابت های پارالمپیک بود.

هدفم کسب مدال رقابت های ۲۰۲۰ توکیو است

جهانگیری افزود: در پارالمپیک ریو نتوانستم مدالی را بدست آورم و اکنون تمام هدفم و تلاشم این است که در رقابت های ۲۰۲۰ توکیو برای تیم ملی و کاروان ورزشی کشورم مدال آوری کنم تا مدال این مسابقات نیز در کارنامه فعالیت ورزشی ام قرار بگیرد.

آرزوی ام رضایت خانواده و مربیان از عملکردم است

دارنده مدال طلا بازی های پاراآسیایی عنوان کرد: هر ورزشکاری آرزو دارد که در رقابت های المپیک یا پارالمپیک مدال آوری کند اما من آرزو دارم عملکردم در تمامی رقابت ها به گونه ای باشد که رضایت خانواده و کادر فنی تیم ملی را جلب کند و باعث خوشحالی مردم کشورم شوم.

 وی اظهار داشت: مشوق اصلی من برای رسیدن به تمام این موفقیت ها خانواده ام بودند و امیدوارم که با کسب مدال در رویدادهای مختلف بتوانم حمایت آنها را جبران کنم.

جهانگیری گفت: خوشبختانه سال گذشته در بازی های پاراآسیایی جاکارتا توانستم در ماده پرتاب وزنه مدال طلا و در ماده پرتاب نیزه مدال برنز را بدست آورم و از این بابت سال موفقی را پشت سر گذاشتم و توانستم از مدال آوران کاروان ورزشی ایران باشم.

ورزش کردن را به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می دهم

وی عنوان کرد: به تمام افرادی که دارای معلولیت هستند پیشنهاد می کنم تا در یک رشته ورزشی فعالیت کنند چرا که ورزش کردن انگیزه و روحیه فرد را افزایش می دهد و به سلامتی آنها کمک می کند.

دارنده مدال برنز بازی های پاراآسیایی در پایان گفت: با توجه به هدفی که دارم هر روز به تمرین می پردازم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات شوم و تمام زمانی که دارم را به تمرین اختصاص می دهم تا بتوانم روی سکو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار بگیرم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu