1403/5/16

کد خبر: 16666

1400-10-11 13:25:24

می خواهم بازیکن موثری برای تیم ملی کشورم باشم

ملی پوش و لژیونر بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: تمریناتم بدون وقفه ادامه دارد تا بتوانم بازیکن موثری برای تیم ملی کشورم باشم.

امید هادی اظهر، ملی پوش بسکتبال با ویلچر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال ۸۵ فعالیتم را در رشته بسکتبال با ویلچر آغاز کردم و در طول این سال ها بدون وقفه تمریناتم ادامه داشته تا بتوانم بازیکن موثری برای تیم ملی کشورم باشم و در نهایت کارنامه موفقی در زندگی ورزشی ام رقم بزنم.

هدفم آمادگی حضور در مسابقات است

وی ادامه داد: در حال حاضر در یکی از تیم وایادولید اسپانیا بازی می کنم و روزانه حدود ۵ ساعت تمرین می کنم تا آمادگی ام را حفظ کنم. تمام هدفم این است که در هر مسابقه ای آماده حاضر شوم و بتوانم به پیروزی تیم ملی کشورم کمک کنم.

همدلی عامل موفقیت تیم ایران در بازی های جاکارتا بود

هادی اظهر افزود: خوشبختانه در بازی های پاراآسیایی تیم ایران توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و دلیل اصلی این موفقیت همدلی بود که بین بازیکنان و کادر فنی تیم وجود داشت و همه ما می خواستیم تا ایران قهرمان بازی ها باشد و خوشحالم که این اتفاق در جاکارتا رخ داد.

دارنده مدال طلا بازی های پاراآسیایی گفت: مشوق اصلی من برای رسیدن به تمام این موفقیت ها خانواده و مربیانم بودند و امیدوارم که بتوانم حمایت آنها را با موفقیت در تیم ملی کشورم جبران کنم.

ملی پوش بسکتبال با ویلچر کشورمان در پایان عنوان کرد: ورزش برای همه افراد مفید است و من به افراد دارای معلولیت پیشنهاد می کنم تا در عرصه ورزش وارد شوند چرا که ورزش باعث می شود دیدگاه آنها نسبت به توانایی هایی که دارند تغییر کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu