1403/5/16

کد خبر: 16862

1400-10-11 13:25:24

همکاری و همدلی رمز موفقیت اصفهان در سال ۹۷ بود/ حامیان باشگاهی بازوهای ورزش جانبازان و معلولین هستند

هیئت ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان در بررسی عملکرد هیئت های استانی سال ۹۷ موفق شد با ۸۷۰ امتیاز  به صورت مشترک با خراسان رضوی، رتبه اول را در میان هیات های استانی گروه الف کشوری بدست آورد.

محمدرضا آقاباباگلیان، رئیس هیئت اصفهان، در خصوص این انتخاب به روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون گفت: همکاری و همدلی رمز موفقیت اصفهان در سال گذشته بود، ما در هیئت و خارج از آن همکاران و ارتباطات خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: همیشه سعی کرده ایم که در هیئت، نقش تسهیل کننده امور ورزش جانبازان و معلولین را داشته باشیم. شهرداری، آموزش و پرورش استثنایی، بهزیستیِ و بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان همکاران ما هستند. در جلسات هیئت رئیسه ی استان از ابتدای سال ۱۳۹۷ برای آموزش، ورزش قهرمانی و همگانی برنامه ریزی دقیقی کردیم که با یاری خدا، کادر هیئت، مربیان و ورزشکاران به آن عمل شد.

حامیان باشگاهی بازوهای ورزش جانبازان و معلولین هستند

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان افزود: در بسکتبال با ویلچر مخابرات منطقه اصفهان و باشگاه نامی نو حامیان ما هستند. البته نامی نو در سال ۹۷ برای تنیس روی میز بانوان نیز ما را همراهی کرد. باشگاه های فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن نیز، در والیبال نشسته ورزشکارانمان را حمایت می کنند. در واقع، حامیان باشگاهی بازوهای ورزش جانبازان و معلولین استان هستند و بدون همراهی آنها حضور ورزشکاران در لیگ ها میسر نیست به همین دلیل از این عزیزان کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ رشته ی آقایان و ۱۰ رشته در ورزش بانوان استان، تاکید کرد: سال گذشته، هفت مرحله میزبانی مسابقات باشگاهی و آزاد را در رشته های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و تیراندازی بر عهده داشتیم. ۱۲۰ ورزشکار، مربی و سرپرست را به مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف اعزام کردیم و البته رویداد مهمی مانند رقابت های جاکارتا را پشت سر گذاشتیم که در آن ۸ ورزشکار، ۳ مربی، یک داور اصفهانی حضور داشتند و مجموعا در رقابت های جهانی، آسیایی و بین المللی نیز استان ما ۲۰ مدال را به خود اختصاص داد.

آقاباباگلیان در پایان با تشکر از مجموعه همکاران خود در هیئت ورزش های جانبازان و معلولین در هیئت اظهار داشت: برای سال ۹۸ هم تمام تلاش خود را جهت توسعه ورزش افراد دارای معلولیت اصفهان می کنیم. ضمن اینکه از قبل برنامه ریزی کردیم که امسال در ماه مبارک رمضان ورزشکاران دچار رکود و خانه نشینی نشوند. با همکاری شهرداری جشنواره مولای عرشیان را در ۶ رشته برای بانوان و آقایان برگزار کردیم که از آن استقبال خوبی هم شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu