1403/5/16

کد خبر: 16924

1400-10-11 13:25:24

آرزو دارم حضور در پارالمپیک توکیو را تجربه کنم

ملی پوش بسکتبال با ویلچر گفت: آرزو دارم همراه تیم ملی حضور در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را تجربه کنم.

وحید سعادت پور، ملی پوش بسکتبال با ویلچر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: یکی از دوستانم بسکتبال با ویلچر را به من معرفی کرد و از سال ۱۳۸۴ فعالیتم را به صورت حرفه ای در این رشته آغاز کردم و سال ۹۱ به اردوی تیم ملی دعوت شدم و از سال ۱۳۹۵ تا کنون عضو تیم ملی هستم.

وی ادامه داد: در کارنامه ورزشی ام رقابت های آسیایی و جهانی را تجربه کردم و اکنون تمام تلاشم را به کار می گیرم تا همراه تیم ملی بتوانم حضور در پارالمپیک را تجربه کنم تا آروزیی که داشتم محقق شود.

قهرمانی در جاکارتا شیرین ترین لحظه ورزشی ام است

ملی پوش بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: شیرین ترین لحظه ورزشی ام مربوط به فینال بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود که تیم ملی برابر تیم ژاپن به پیروزی رسید و توانستیم عنوان قهرمانی و مدال طلا بازی ها را از آن خود کنیم.

توانستم انگیزه و الگویی برای اطرافیانم باشم

وی افزود: موفقیتی که در ورزش کسب کردم باعث شد دیدگاه اطرافیانم نسبت به توانایی های افراد دارای معلولیت تغییر کرد و حتی توانستم انگیزه و الگویی برای آنها باشم و این برای من به نوعی موفقیت دیگری است.

سعادت پور درباره علاقه خود به دیگر رشته های ورزشی گفت: قبل از اینکه وارد این رشته بشوم در ماده پرتاب دیسک فعالیت می کردم و هنوز هم به این رشته علاقه دارم و مسابقات آن را پیگیری می کنم.

وی اظهار داشت:  خوشبختانه در کنار ورزش، توانستم درس ام را هم ادامه دهم و در رشته معماری داخلی تحصیل کردم. آرزو دارم که تمام افرادی که دارای معلولیت هستند استعدادهایی که دارند را بشناسند و با ورود به دنیای ورزش و هنر  و علم از توانایی هایی که دارند به نحو احسن استفده کنند.

به مربیگری علاقه زیادی دارم

دارنده مدال طلا بازی های پاراآسیایی جاکارتا در پایان بیان کرد: به مربیگری علاقه زیادی دارم و زمانی که از دنیای حرفه ای ورزش به عنوان بازیکن خداحافظی کنم به طور حتم در دوره های آموزشی مربیگری شرکت می کنم تا بتوانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu