1403/5/16

کد خبر: 16996

1400-10-11 13:25:24

تیم ملی والیبال‌نشسته کشورمان راهی بانکوک می‌شود/ قضاوت داوران ایرانی در مسابقات

مردان والیبال‌نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه راهی کشور تایلند می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه والیبال نشسته  در سال ۲۰۱۹ از روز دوشنبه ۲۰ خردادماه با حضور ۷ تیم در بخش مردان آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.

بر همین اساس مردان والیبال‌نشسته ایران، امروز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه ساعت ۲۲:۱۰ راهی بانکوک می‌شوند.

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی)، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، امیر حسین کفشدار (مازندران)، میثم علیپور (گیلان)، محمد نعمتی (گلستان)، حسین گلستانی (قم)، ۱۰ ملی‌پوش اعزامی به این رویداد هستند.

هدایت این تیم بر عهده هادی رضایی به عنوان سرمربی است و بهمن تاروردی زاده به عنوان مربی در کادر فنی تیم حضور دارد.

قضاوت داوران ایرانی در مسابقات

در این دوره از مسابقات فدراسیون جهانی، آسیا- اقیانوسیه پاراوالیبال و انجمن ورزش‌های معلولین تایلند، از لیلی توکلی به عنوان عضو هیئت ژوری، ابراهیم فیروزی به عنوان ناظر داوری، فریبا احدی و مهدی آشوری به عنوان داور دعوت کرده است تا قضاوت رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ بر عهده بگیرند.

همچنین در حاشیه این دوره از مسابقات، کلاس های آموزشی نیز برگزار می شود که رقیه مصطفوی نامزد حضور در کلاس داوری و محمدرضا رحیمی و مریم ایرانمنش کاندیداهای شرکت در دوره مربیگری از کشورمان هستند.

گفتنی است، در بخش آموزش نیز، ابراهیم فیروزی به عنوان مدرس داوری و علیرضا معمری به عنوان مدرس مربیگری از ایران حضور خواهند داشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu