1403/5/17

کد خبر: 17246

1400-10-11 13:25:24

حضور در دوره آموزشی بین المللی تایلند انگیزه ی مربیگری ام را بیشتر کرد

مریم ایرانمنش گفت: حضور در کلاس آموزشی بین المللی تایلند انگیزه ی مربیگری را در من بیشتر کرد و باعث شد نقاط ضعف و قوتم را بهتر بشناسم.

مربی والیبال نشسته بانوان استان کرمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره دوره آموزشی مربیگری بین المللی اظهار داشت: این دوره با حضور نمایندگان ۹ کشور جهان به مدت ۵ روز برگزار گردید که در آن مباحث مختلفی از جمله آنالیز و برنامه ریزی تمرینات، آموزش داده شد و ما دو نماینده ی ایران خوشبختانه توانستیم این کلاس با بهترین عملکرد و نمره پشت سر بگذاریم.

ایرانمنش ادامه داد: در حال حاضر با رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان مذاکراتی در خصوص استعدادیابی و جوانگرایی در والیبال نشسته بانوان انجام دادم و به دنبال برنامه ریزی در این زمینه هستم تا در آینده تیم جوانی داشته باشیم.

وی افزود: در بخش تئوری این دوره آخرین قوانین والیبال نشسته آموزش داده شد. همچنین در بخش عملی هدایت یک تیم را بر عهده مربیان قرار می دادند تا در بخش انتخاب بازیکن و آنالیز با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند و بتوانند مواردی را که به صورت تئوری آموزش دیده بودند در بخش عملی پیاده کنند.

ایرانمنش در پایان عنوان کرد: از سال ۲۰۱۴ همراه تیم ملی هستم و اکنون به عنوان مربی تیم کرمان فعالیت دارم و امیدوارم که با استعدادیابی و جوانگرایی در بخش بانوان بتوانیم در آینده تیم قویی داشته باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu