1403/5/17

کد خبر: 17498

1400-10-11 13:25:24

لزوم توجه به آموزش و دانش افزایی مربیان/ پیگیری امور پارا المپیاد استعدادیابی در اولویت قرار می گیرد

در نشست صبح امروز مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون بر لزوم توجه به مساله آموزش، ارتقا مربیان، استعدادیابی از سنین پایه و تغییر نگرش سنتی به این امر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ در این جلسه که با حضور سعادتمند مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، عظیمی معاون دفتر توسعه، جعفری مشاور و صمیمی و نیکخو ریاست و نایب رئیس و معاونین ورزش همگانی-استعدادیابی، امور استان ها و مدیر آموزش فدراسیون تشکیل شد، پیرامون برگزاری پارا المپیاد استعدادیابی و اهمیت تربیت مربیان ممتاز، داوران و کلاسبندان در سطح پیشرفته بحث و گفتگو شد.

احمد سعادتمند، مدیرکل دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، با قول مساعد برای پیگیری امور پارا المپیاد استعدادیابی، اظهار داشت: برای برگزاری پارا المپیاد استعدادیابی کارگروهی تشکیل دادیم و در حوزه آموزش نیز آیین نامه برگزاری دوره های کوتاه مدت مربیگری را به روز رسانی کردیم و به زودی ابلاغ می کنیم که دوره های جدید آموزش بر همین اساس اجرا شوند.

شهرام عظیمی، معاون امور ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از این نشست با اشاره به این موضوع که خدمت به جانبازان و معلولین عبادت است، افزود: دغدغه های آموزشی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین قابل احترام است و ما از تفاوت گروه مخاطب این فدراسیون آگاهیم. برای المپیاد استعدادیابی در سنین پایه (۱۲ تا ۱۵ سال) برنامه ی مدونی را تنظیم و اجرا کردیم و از نمونه های موفق سایر کشورها هم غافل نبودیم و مطمئنا از تجربه المپیاد با توجه به نیازهای افراد دارای معلولیت در برگزاری پارا المپیاد نیز می بایست استفاده شود.

در بخش پایانی این جلسه نیز دکتر صمیمی، ریاست فدراسیون ضمن جمع بندی گفت: امیدواریم با همکاری فدراسیون و دفتر توسعه در وزارت ورزش، نظر مساعد خانم ژاله فرامرزیان و همچنین حضور یک نماینده از فدراسیون در کمیته پیگیری بتوانیم برگزاری پارا المپیاد را نهایی کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu