1403/5/17

کد خبر: 17903

1400-10-11 13:25:24

ثبت نام بیمه تکمیلی درمانی مدال آوران مسابقات جهانی و پاراآسیایی انجام می شود

مدال آوران مسابقات جهانی و بازی های پاراآسیایی می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود برای ثبت نام بیمه تکمیلی درمانی اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل از پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، اعضای محترم صندوق می‌توانند از روز سه شنبه ۱۱ تیر تا چهارشنبه ۲۶ تیر ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان اقدام کنند.

اعضای استان تهران و البرز به آدرس: تهران- بلوار فردوس شرق-خیابان وفاآذر شمالی-کوچه پانیذ-پلاک۲-طبقه اول- واحد حمایتی و اعضایی که خارج از استان تهران و البرز سکونت دارند، به اداره کل ورزش و جوانان استان محل سکونت‌شان مراجعه و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.
لازم به ذکر است پرداخت هرگونه وجه در این خصوص در استان هایی به غیر از تهران و البرز صرفا از طریق شماره حساب ۲-۷۲۶۴۱۴۳-۱۰ بانک رسالت به نام شرکت ارتباط گستر قهرمان متعلق به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و برای اعضای استان های تهران و البرز از طریق دستگاه pos مستقر در محل صندوق امکان پذیر است.
همچنین از اعضای محترم درخواست می‌شود که مبلغ حق عضویت (۵۰۰٫۰۰۰ ریال) و مبلغ ثبت نام بیمه تکمیلی را بصورت جداگانه به حساب اعلام شده واریز کنند.
مدارک لازم جهت عضویت به این شرح است:
۱ - اصل شناسنامه سرپرست و افراد تحت تکفل
۲ - اصل کارت ملی سرپرست و افراد تحت تکفل
۳- دفترچه بیمه سرپرست و افراد تحت تکفل
۴- دریافت پرینت بانکی شماره ۲۴ رقمی شبا

گفتنی است ورزشکاران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مراجعه نمایند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu