1403/5/17

کد خبر: 18225

1400-10-11 13:25:24

غریب‌شی نایب قهرمان جهان شد/ رضی در جایگاه چهارم ایستاد

در ادامه مسابقات پارا وزنه‌برداری قهرمانی جهان نورسلطان، علی‌اکبر غریب‌شی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شی، پارا وزنه برداران ایران، در آخرین رویداد از روز هفتم مسابقات و دسته ۱۰۷+ کیلوگرم و به مصاف حریفان خود در گروه A رفتند.

علی‌اکبر غریب‌شی نماینده کشومان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم، ابتدا وزنه ۲۴۰ کیلویی را با موفقیت بالای سر برد اما در حرکات دوم و سوم درخواست وزنه‌ های ۲۵۰ و ۲۵۴ کیلویی را کرد که در مهار آنها موفق نبود و در نهایت به نشان نقره دست یافت.

سامان رضی دیگر ملی‌پوش ایران در همین دسته نیز، در حرکت اول وزنه ۲۳۰کیلویی را درخواست کرد و در مهار آن موفق بود. سپس در بالا بردن وزنه ۲۳۶ کیلویی در حرکات دوم و سوم خود موفق نشد و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

در پایان رقابت‌های امروز دو نماینده کشورمان موفق شدند عناوین دوم و چهارم دسته ۹۷ کیلوگرم را از آن خود کنند.

در این دسته وزنه‌بردار مالزی در رده‌ی نخست ایستاد و نماینده مکزیکو به نشان برنز دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان روز هفتم مسابقات جمع مدال‌های تیم ملی ایران به پنج ( ۲طلا، ۲نقره و ۱ برنز) رسید .

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح‌اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی، علی اکبر غریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان از ۲۱ تیر ماه با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان در حال برگزاری است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu