1403/5/17

کد خبر: 18278

1400-10-11 13:25:24

هدفمان توسعه ورزش همگانی در جامعه افراد دارای معلولیت است

دکتر صمیمی گفت: به دنبال توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی در جامعه افراد دارای معلولیت هستیم و در این زمینه نیاز به آموزش فعال داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ جلسه ای با حضور دکتر صمیمی ریاست، نیکخو نایب رئیس، حسین پور دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی معاونت ورزش همگانی فدراسیون و افشین مولایی مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید که در این جلسه تفاهم نامه ای بین دو طرف صورت گرفت و مقرر شد فعالیت معاونت ورزش همگانی فدراسیون بر اساس چهار محور جامعه فعال، محیط فعال، مردم فعال و سیستم فعال انجام شود.

حمید علی صمیمی ریاست فدراسیون در این باره بیان کرد: جلسه ای در خصوص توسعه ورزش همگانی با نگاه به بحث توانمند سازی، امید به زندگی، سلامت و همچنین سوق آن به سمت ورزش قهرمانی برگزار شده است تا بر اساس آن ما بتوانیم در ورزش همگانی با یک نگاه و استراتژی مشخص در طول دوره زمانی یکسال به عدد مورد نظر جامعه هدفمان برسیم.

وی افزود: این هدفی بود که ما و دفتر ورزش همگانی وزارت دنبال آن بودیم. ما می خواهیم که با یک سیاست مشخص و محوریت جامعه هدف در سطح وسیع تری ورزش معلولین را همگانی کنیم.

صمیمی ادامه داد: برای همگانی سازی ورزش در بین افراد دارای معلولیت نیاز به آموزش فعال داریم تا مربیان و داوران بتوانند در این مسیر به ما کمک کنند. در واقع این همان توسعه زیر ساخت ها و تشکیل پایه های اولیه کار است.

وی عنوان کرد: در این تفاهم نامه اداره کل وزارت به تامین منابع و اعتبارات مورد نظرش متعهد شد و ما هم در مقابل متعهد شدیم به کمیت جامعه مورد نظر آنها برسیم.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در پایان اظهار داشت: تلاش می کنیم ورزش همگانی را توسعه دهیم و در کنار آن استعدادیابی نیز داشته باشیم تا جامعه مورد نظر را به سمت سلامتی سوق دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu