1403/5/17

کد خبر: 18481

1400-10-11 13:25:24

از آبروی تیم ملی کشورم در دسته ۸۰ کیلوگرم دفاع کردم/ تابع تصمیمات کادر فنی هستم

رستمی گفت: خدا را شکر می کنم که با تغییر دسته وزنی خود توانستم رکورد جهانی ام را ۲۸ کیلوگرم تغییر دهم و در دسته ۸۰، پرچم تیم ملی کشورمان را بالا ببرم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ روح اله رستمی ملی پوش تیم پارا وزنه برداری کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان نور سلطان با تغییر دسته وزنی خود عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. وی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۷مکزیک، در دسته ۷۲، وزنه ۲۰۸ کیلویی را بالای سر برده بود در رقابت های جهانی اخیر نورسلطان و دسته ۸۰، با مهار وزنه ۲۳۶ کیلویی و نشان طلا را بر گردن آویخت و با هشت کیلوگرم افزایش وزن، رکورد خود را نسبت به دور قبل مسابقات جهانی ۲۸ کیلوگرم ارتقا داد.

روح اله رستمی ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان درباره رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ بیان کرد: رقابت های قزاقستان نخستین رویدادی بود که من در دسته ۸۰ کیلوگرم روی تخته می رفتم و با توجه به اینکه مجید فرزین در این دسته مدال آور پارالمپیک و جهان بود باید تمام تلاشم را به کار می گرفتم تا بتوانم از آبروی تیم ملی در این وزن دفاع کنم و جایگزین مناسبی در این دسته باشم که خوشبختانه با کسب مدال طلا به این هدف رسیدم.

رستمی درباره داوری این رقابت ها عنوان کرد: در این مسابقات داوری ها با سخت گیری بیشتری انجام شد و مواردی که در گذشته خطا نبود در این رویداد خطا اعلام شد و این کار را برای وزنه برداران با مشکل مواجه می کرد اما به لطف خداوند توانستم با ۹ چراغ سفید مدال طلای جهان را بدست آورم.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم و من از میزان حساسیت در این دسته مطلع بودیم، مجید فرزین در این دسته رکوردار جهان است و به همین دلیل در تمام اردوها سعی کردم با انجام تمام تمرینات به آمادگی لازم برسم و خوشبختانه به گفته مسئولان تیم ملی، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک عملکرد خوبی در قزاقستان داشتم. البته من در این مسابقات می خواستم که رکورد جهان را ارتقا بدهم که به دلیل ناهماهنگی از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات از نظر مکانی با مشکل مواجه شدیم و این اتفاق رخ نداد.

دارنده مدال طلا جهان درباره حریفان خود گفت: در این رویداد تمام حریفان در این دسته آماده بودند و خوشبختانه کادر فنی با انتخاب درست وزنه ها باعث شد از سد رقبا عبور کنم و خوش رنگ ترین مدال جهان را برای تیم ملی بدست آورم.

رستمی در مورد تغییر وزن خود گفت:  فکر می کنم با توجه به نتیجه ای که کسب شد در این وزن بمانم اما باز هم تابع تصمیمات کادر فنی هستم و در هر دسته ای که صلاح بدانند وزنه خواهم زد.

وی در مورد اهداف خود اظهار داشت: تمام هدفم این است که در هر دسته وزنی که باشم بهترین نتیجه را در هر رویدادی بدست آورم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

ملی پوش پارا وزنه برداری درباره انتخاب خود به عنوان سفیر سلامتی هپاتیت گفت: از مسئولانی که من را به این پویش دعوت کردند و از پروفسور علویان که من را به عنوان سفیر سلامت انتخاب کرد تشکر می کنم و امیدوارم که ما سفیران مبارزه با بیماری هپاتیت، با هماهنگی و برنامه ریزی های بیشتر به افزایش آگاهی مردم درباره این بیماری و خطرات آن کمک تا با ارتقا آگاهی سطح جامعه میزان این بیماری را کاهش دهیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu