1403/5/18

کد خبر: 18629

1400-10-11 13:25:24

صعود پاراتکواندوکاران ایران در رنکینگ جهانی/ پوررهنما و نریمانی همچنان در صدر

فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران را در ماه آگوست ۲۰۱۹ اعلام کرد.

"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۱۱۰ امتیاز همچنان رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) را به خود اختصاص داده است.

"سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا، ۲۹۸ امتیاز و یک پله صعود در رده نخست ایستاد."سجاد جوانبخت" دیگر نماینده کشورمان در این وزن و کلاس K44 با ۷۰٫۲۷ امتیاز با یک پله صعود در رده دوازدهم قرار گرفت.

"محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا و ۹۴٫۴۳ با یک پله صعود، رده پنجم را به خود اختصاص داد و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۱۲٫۴۸ همچنان در رده هجدهم قرار دارد.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) دارنده مدال نقره رقابت های آسیایی با ۲۴۵٫۶۰ امتیاز همچنان صدرنشین است. "مهدی بهرامی آذر" نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۳K) کشورمان با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا و با ۱۲۴ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با کسب مدال طلا و ۲۸۱٫۱۲ امتیاز در رنک نخست جهان قرار دارد. "محمود جعفرزاده" نیز ۶۸٫۲۰ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد. "علیرضا بخت" در این وزن نیز در جایگاه چهل و چهارم قرار گرفت.

"اصغر عزیزی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) کشورمان با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا و ۱۹۲٫۱۴ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه پنجم قرار گرفت. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده ایران در این وزن با ۵۷٫۹۲ امتیاز و "محسن عبدی" با ۹ امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و چهلم ایستادند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu