1403/5/18

کد خبر: 19491

1400-10-11 13:25:24

هدف مان کسب دومین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ در مسابقات ایتالیا است

خانلرخانی گفت: در رقابت های قهرمانی اروپا به دنبال کسب دومین سهمیه پارالمپیک هستیم تا با تیم کامل راهی توکیو شویم.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: آخرین مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در سال ۲۰۱۹ در ایتالیا و در چارچوب قهرمانی اروپا آبان ماه برگزار می شود و بر همین اساس اردو تیم ملی را با دعوت از مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی آغاز کردیم تا بتوانیم دومین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را قطعی کنیم.

وی ادامه داد: رقابت های ایتالیا آخرین رویدادی است که در آن سهمیه پارالمپیک بر اساس سیستم رنکینگ توزیع می شود و ورزشکارانی که نتوانند در این مسابقه سهمیه را بدست آورند باید در مسابقات منطقه ای سال ۲۰۲۰ به رقابت بپردازند و ما تمام تلاش مان این است که سهمیه عزیزی را در همین رقابت قطعی کنیم و کار به اما و اگر کشیده نشود.

سرمربی تیم ملی افزود: البته کار سختی در ایتالیا داریم چرا که همیشه مسابقات کسب سهمیه حساسیت بالایی دارد و همچنین در وزن عزیزی حریفانی از انگلیس و روسیه در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند که هر کدام با پیروزی در این رویداد می توانند سهمیه را بدست آورند و ما باید به طور حتم مدال طلا را بدست آوریم تا رنکینگ چهارم عزیزی حفظ شود.

خانلرخانی عنوان کرد: اکنون تمرینات عمومی را در اردو برگزار می کنیم و بعد از آن تمرینات پرفشار را آغاز خواهیم کرد تا آمادگی ملی پوشان افزایش پیدا کند و در مسابقات قهرمانی اروپا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با حذف حریفان، سکوی نخست را کسب کنیم و با سهمیه کامل راهی توکیو شویم.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی اروپا برای ورزشکاران این قاره در صورت کسب مدال طلا ۴۰ امتیاز دارد و برای ورزشکاران دیگر قاره ها ۲۰ امتیاز خواهد داشت. بر همین اساس لازم است تا عزیزی مانند رویداد قبلی از سد حریفان اروپایی خود عبور کند و با کسب مدال طلا، علاوه بر حفظ جایگاه جهانی خود سهمیه توکیو را بدست آورد.

خانلرخانی اظهار داشت: اگر موفق به کسب سهمیه شویم تمام برنامه و تمرکزمان را روی پارالمپیک  خواهیم گذاشت و بر اساس برنامه مسابقاتی که در سال ۲۰۲۰ اعلام می شود اردوها و برنامه تیم ملی را تنظیم می کنیم و در صورتی که رقابت های قهرمانی آسیا در فروردین ماه سال آینده برگزار شود شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان گفت: در صورتی که سال آینده رقابت های قهرمانی آسیا برگزار نشود، به دنبال برگزاری اردو مشترک با دیگر کشورها خواهیم بود تا آمادگی ملی پوشان برای پارالمپیک و دیگر رقابت ها حفظ شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu