1403/5/18

کد خبر: 19777

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه ای با سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران

جلسه ای با حضور ریاست فدراسیون و سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشستی با حضور دکتر صمیمی ریاست، سیدباقری بازرس، گلشنی معاونت ورزش های همگانی فدراسیون، طباطباییان رئیس هیئت تهران، رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون برنامه ریزی و توسعه، معاونان ورزش آقایان و بانوان، نماینده تام الاختیار ریاست سازمان ورزش در امور مربوط به اماکن ورزشی و فنی و مهندسی و HSE ، مدیر حراست، مسئول امور ایثارگران، سرپرست مدیریت امور مشترک فنی و اجرایی معاونت ورزش آقایان، مشاور حقوقی سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.

دکتر صمیمی در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت های سازمان ورزش شهرداری تهران از ورزش جانبازان و معلولین،  بیان کرد: حضور آسان این قشر در عرصه های اجتماعی به ویژه فضای ورزشی موجب افزایش امید به زندگی و توانمندی های آنها و کاهش اضطراب، استرس می شود.

ریاست فدراسیون عنوان کرد: اقدام سازمان ورزش جهت مناسب سازی اماکن ورزشی تابعه شهرداری برای استفاده کم توانان جسمی گامی فراتر از انتظار است و جای تقدیر دارد. باید بدانیم "معلول بیمار نیست" و باید بتواند همچون سایر افراد از تمام امکانات بهره ببرد.

رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان ورزش در خصوص برگزاری همایش ها، جشنواره های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین و نیز برگزاری فعالیت های رقابتی ویژه این قشر، عنوان کرد: نگاه  ما به معلولان نگاه به یک فرد با حقوق شهروندی کامل است.

وی در پایان بیان کرد: حناچی از ابتدای انتصاب من به عنوان سرپرست سازمان ورزش همواره چند موضوع از جمله ورزش جانبازان و معلولین را به صورت مستمر پیگیری کرده است. توجه ویژه حناچی به این قشر و سخت گیری های وی در حوزه ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری برای جانبازان و معلولین،  موجب شد کارها در راستای خدمت رسانی به ورزشکاران این قشر به سرعت پیش برود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu