1403/5/18

کد خبر: 19797

1400-10-11 13:25:24

هدفم کسب دومین سهمیه پارالمپیک در سیدنی است/ می خواهم با تکرار طلا ریو رکورد تاریخی در توکیو ثبت کنم

ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان از اهداف خود در مسابقات قهرمانی جهان سیدنی و پارالمپیک توکیو گفت.

ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ سیدنی آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است و با توجه به اینکه تمام کشورها در این رویداد حضور دارند می توان گفت که سیدنی پارالمپیک دوم است.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران پیش از این توانسته ۴ سهمیه پارالمپیک را کسب کند و امیدوارم که در مسابقات قهرمانی جهان بتوانم با کسب مدال طلا و ارائه بهترین عملکردم دومین سهمیه را در ماده خفیف ۵۰ متر بدست آورم و سایر ملی پوشان نیز کشورمان هم سهمیه را کسب کنند تا با ترکیب کاملی راهی توکیو ۲۰۲۰ شویم.

دارنده مدال طلا پارالمپیک عنوان کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی بسیار خوب است و بازیکنان به آمادگی لازم رسیدند و امیدوارم که با دعای خیر مردم بتوانیم از این رویداد هم با دست پر به کشور برگردیم و افتخار آفرینی کنیم.

جوانمردی افزود: در این مسابقات در ماده های تپانچه بادی ۱۰ متر، تپانچه خفیف ۵۰ متر و میکس تپانچه بادی شرکت می کنم و برای اینکه شناخت خوبی از حریفانم داشته باشم نتایج عملکرد آنها را در رقابت های مختلف بررسی کردم و به نظرم ورزشکارانی از اوکراین، هند، چین و کره جنوبی رقبای جدی تری هستند.

دارنده مدال طلا بازی های پاراآسیایی اظهار کرد: اوج آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلا المپیک و پارالمپیک است و من امیدوارم که بتوانم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، مدال های ریو را تکرار کنم و با کسب مدال طلا در این رویداد رکورد تاریخی را ثبت کنم.

ملی پوش پاراتیراندازی در پایان گفت: حدود ۱۲ سال است که فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک از من حمایت کردند تا بتوانم به اوج موفقیت در ورزش برسم و اگر روزی به عنوان ورزشکار از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم به طور حتم از هیچ کمکی برای پیشرفت ورزشکاران پاراتیراندازی دریغ نخواهم کرد و با افتخار در خدمت تیم ملی خواهم بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu