1403/5/19

کد خبر: 20561

1400-10-11 13:25:24

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران اعلام شد/ نبوی، نریمانی در رده نخست

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی این رشته اعلام گردید.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو در ماه نوامبر ۲۰۱۹ از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

"مهتاب نبوی" بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۱۱۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (۴۱ K) قرار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم (۴۲ K) با ۲۵۶ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است. "سجاد جوانبخت" دیگر هوگوپوش کشورمان در این وزن و کلاس K44 با ۶۴٫۲۴ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

"محمدرضا شعبانی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۲ K) با کسب ۹۴٫۴۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۱۲٫۴۸ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۲ K)نیز با ۲۳۴٫۸۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۳K) با ۱۲۴ امتیاز جایگاه دومی خود را حفظ کرد.

"مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۴ K) با ۲۲۳٫۱۲ امتیاز صدرنشینی خود در جدول رده بندی را تداوم بخشید. "محمود جعفرزاده" نیز ۶۳٫۳۰۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. "علیرضا بخت" در این وزن نیز در رده چهل و ششم ایستاد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K)با ۱۷۵٫۴۸ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۷٫۹۲ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز با ۹ امتیاز جایگاه سی و نهم را به خود اختصاص داد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu