1403/5/19

کد خبر: 20695

1400-10-11 13:25:24

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین: هدفم ثبت نام نیک در تاریخ ورزش ایران است

علیرضا ایزدی، عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان، از اهداف و برنامه های خود گفت.

ایزدی در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال ۱۳۹۱ با وزنه برداری آشنا شدم و از سال ۹۵ به تیم ملی جوانان راه پیدا کردم و تاکنون توانسته ام در مسابقات مختلف برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی ادامه داد: امسال برای دومین بار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و تمام تلاشم را به کار گرفتم تا با عملکرد مناسب بتوانم در لیست ملی پوشان اعزامی به رقابت های امارات قرار گیرم.

بزرگ ترین آرزوی ورزشی ام کسب مدال پارالمپیک در جوانی است

دارنده مدال طلای جوانان مسابقات آسیا، اقیانوسیه ژاپن افزود: بزرگ ترین آرزوی ورزشی ام کسب مدال پارالمپیک در جوانی است و امیدوارم که با تمام تلاشی که می کنم بتوانم به این آرزو رنگ واقعیت ببخشم.

ملی پوش پارا وزنه برداری تصریح کرد: علاوه بر مدال پارالمپیک، هدف طولانی مدتی دارم و می خواهم نام نیکی در تاریخ ورزش کشورم ثبت کنم و در کنار دیگر قهرمانان ایران باشم.

وی عنوان کرد: در فاصله اردوها ۵ جلسه در هفته تمرین می کنم تا آمادگی جسمانی ام حفظ شود و از برنامه تیم ملی دور نمانم و در اردو بتوانم وزنه های مورد نظر کادر فنی را ثبت کنم.

ایزدی اظهار داشت: در تمام این سال ها خانواده ام از همه نظر مشوق و حامی من بودند و کمک کردند که بتوانم مسیرم را ادامه دهم. همچنین در طول این سال ها محمدرضا امینی مربی ام با تمرینات و حمایت هایی که داشته باعث شده تا به اهدافم برسم.

هرگز احساس ناتوانی نداشته ام!

ملی پوش پارا وزنه برداری ادامه داد: هرگز احساس ناتوانی نداشته ام، ورزش کمک کرد تا بتوانم توانایی هایم را به اطرافیان و جامعه ثابت کنم و اکنون دانشجوی کارشناسی حقوق هستم و تمام این موفقیت ها را با حضور در ورزش بدست آوردم. توصیه می کنم که افراد دارای معلولیت نیز با توجه به شرایط خود وارد یکی از رشته های ورزشی شوند و تا بتوانند به خود باوری و موفقیت برسند.

علیرضا ایزدی در پایان گفت: هر زمان که از دنیای حرفه ای ورزش خداحافظی کنم، دوست دارم به عنوان مربی به فعالیتم ادامه دهم و تمام تجربیاتم را در اختیار ورزشکاران جوان تر قرار دهم و به تیم ملی ایران کمک کنم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu