1403/5/19

کد خبر: 20797

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی سالیانه هیئت استان خراسان جنوبی برگزار شد/ دیدار نایب رئیس فدراسیون با استاندار

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ مجمع عمومی سالیانه هیئت استان خراسان جنوبی با ریاست نیکخو نایب رئیس فدراسیون و با حضور کشاورز نوری معاونت امور استانها، قطبی معاون اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هئیت و روسای هیئت های شهرستانی و دیگر اعضای مجمع روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه در محل اداره کل استان برگزار شد.

در ابتدا مجمع، شریعتی فر رئیس هیئت از فعالیت های ورزشی در حوزه قهرمانی و همگانی، آموزش، فعالیت هفته پارالمپیک، اهداف و تقویم ورزشی و همچنین ظرفیت های استان گزارشی به مجمع ارائه کرد که مورد تایید اعضا قرار گرفت.

در پایان دکتر نیکخو نایب رئیس فدراسیون از مدیر کل، رئیس هیئت استان و روسای هیئت های شهرستان تشکر و قدردانی و در خصوص ساخت تجهیزات ورزشی و استفاده رایگان از مجموعه ورزشی استان برای افراد دارای معلولیت تاکید کردند .

دیدار دکتر نیکخو نایب رئیس فدراسیون با معتمدیان استاندار خراسان جنوبی

معتمدیان در این دیدار ضمن تقدیر از دست اندکاران و حامیان ورزش جانبازان و معلولین استان گفت: ما در مجموعه استانداری تلاش می کنیم زیرساخت های ورزشی در استان را افزایش دهیم.همچنین سالن ورزشی برای برگزاری مسابقات، همایش های ورزشی و کسب میزبانی رویدادهای کشوری و بین المللی در بیرجند راه اندازی کنیم و از ظرفیت های بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت ها و فضا های ورزشی استفاده نماییم.

نیکخو از نگاه و توجه استاندار خراسان جنوبی به مباحث ورزشی ورزشکاران جانباز و معلول تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما در مجموعه فدراسیون برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین ورزشکاران جامعه تلاش می کنیم تا در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ موفقیت های ورزشکاران افزایش چشم گیری داشته باشد.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu