1403/5/20

کد خبر: 21374

1400-10-11 13:25:24

زارعی: آرزوی ورزشی ام رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا است

ملی پوش والیبال نشسته بانوان کشورمان از اهداف و آرزوهای ورزشی خود گفت.

معصومه زارعی ملی پوش والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: علاقه زیادی به رشته والیبال داشتم و از طریق مسئولان دبیرستانی که در آن تحصیل می کردم با والیبال نشسته آشنا شدم و از سال ۱۳۷۹ در این رشته به فعالیت پرداختم.

وی ادامه داد: از زمانی که وارد تیم ملی شدم رقابت های مختلفی را تجربه کردم و افتخارات زیادی را بدست آوردم اما دوست دارم تا روزی که در تیم ملی حضور دارم ایستادن روی یکی از سکوهای پارالمپیک را تجربه کنم و یا در رقابت های آسیایی با شکست تیم های چین و ژاپن حریفان دیرینه تیم ملی، عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن تیم ایران کنیم.

ملی پوش والیبال نشسته افزود: خانواده ام مشوق اصلی من برای رسیدن به تیم ملی بودند و پس از آن صمیمیت و رفاقتی که در تیم ملی وجود داشت باعث شد تا تمام تلاشم را برای ماندن در تیم به کار بگیرم و سعی کنم بازیکن موثری باشم.

زارعی عنوان کرد: در کنار ورزش تلاش کردم اخلاق حرفه ای هم داشته باشم و همین موضوع باعث شد تا در جامعه شناخته تر شوم و مردم با احترام بیشتری با من برخورد کنند و از جایگاه بهتری برخوردار باشم.

بازیکن سرعتی زن تیم ملی اظهار داشت: تاکنون افراد مختلفی که دارای معلولیت بودند را با ورزش جانبازان و معلولین آشنا کردم و خوشبختانه خیلی از آنها اکنون در رشته های مختلف فعالیت می کنند و از این جهت بسیار خوشحال هستم.

ملی پوش والیبال نشسته بانوان در پایان گفت: اگر روزی از دنیای حرفه ای ورزش به عنوان بازیکن خداحافظی کنم دوست دارم به عنوان داور یا مربی در این رشته فعالیتم را ادامه دهم و تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان تر قرار دهم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu