1403/5/20

کد خبر: 21789

1400-10-11 13:25:24

هدف کوتاه مدت ما حضور در رقابت‌های لبنان است/ دعوت از هوگو پوشان برتر اوزان پارالمپیکی مسابقات قهرمانی کشور به تیم ملی

خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان از اهداف و برنامه‌های تیم گفت.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: در حال حاضر مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی در اردو تیم ملی حضور دارند و تمرینات آنها بر اساس نقاط ضعف و قوت‌شان برنامه‌ریزی کردیم تا در رقابت‌های آینده و نیز پارالمپیک توکیو با آمادگی کامل شرکت کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های تیم ملی را بر اساس کسب موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو طرح ریزی کردیم و در این مسیر به طور حتم حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیای لبنان و نیز یکی از رویدادهای مهم سال آینده از اهداف کوتاه مدت تیم ملی خواهد بود تا ملی‌پوشان ما در شرایط مسابقات قرار گیرند و آمادگی خود را حفظ کنند.

خانلرخانی افزود: حضور در مسابقات مختلف از لحاظ حفظ جایگاه ملی‌پوشان در رنکینگ جهانی اهمیت بالایی دارد چرا که اگر ملی‌پوشان ما در رده نخست رنکینگ باشند در دور مقدماتی پارالمپیک با قرعه بهتری روبه‌رو خواهند شد و کار سختی در مسابقات ابتدایی ندارند.

وی عنوان کرد: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی کشور پاراتکواندو در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود تا نفرات برتر و استعدادهای این رشته شناسایی شوند.

خانلرخانی تصریح کرد: پاراتکواندوکارانی که بتوانند در اوزان پارالمپیکی در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو قرار گیرند به طور حتم به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد تا پشتوانه خوبی برای آینده این رشته ایجاد گردد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان گفت: هنوز درباره ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم نگرفتیم و اما به طور حتم با بهترین نفرات در این رویداد حاضر می شویم تا مانند گذشته برای ایران افتخار آفرینی کنیم و با دست پر به کشور برگردیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu