1403/5/21

کد خبر: 22865

1400-10-11 13:25:24

امین زاده: رکوردم انگیزه ام را افزایش داد/ رحمان و پورمیرزایی اسطوره های این رشته هستند

دارنده مدال طلا پارا وزنه برداری دسته فوق سنگین گفت: ثبت رکورد ۲۶۰ کیلوگرم در رقابت های قهرمانی کشور انگیزه و روحیه ام را افزایش داد.

احمد امین زاده پارا وزنه بردار دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم پس از کسب مدال طلا رقابت‌های قهرمانی کشور در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: از سال ۱۳۸۷ فعالیتم را در این رشته آغاز کردم و امیدوارم که بتوانم در سال های آینده نیز در همین دسته و رشته به رقابت بپردازم.

رحمان و پورمیرزایی اسطوره های پارا وزنه برداری هستند

وی ادامه داد: من در شهر گتوند ساکن هستم و هفته ای سه روز زیر نظر چلتوک کار مربی ام تمرین می کنم چرا که باشگاه با محل زندگی ام فاصله زیادی دارد و نمی توانم هر روز به سالن بروم. اما با رکوردی که در این رقابت ها ثبت کردم روحیه و انگیزه ام بیشتر شد و امیدوارم مانند سیامند رحمان و منصور پورمیرزایی که اسطوره های پارا وزنه برداری در این دسته هستند روزی بتوانم در رویدادهای بین المللی برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

در کنار کشاورزی، ورزش را ادامه می دهم

پارا وزنه بردار کشورمان در پایان گفت: شغلم کشاورزی است اما با حمایت های خانواده ام در کنار کار، ورزش ام را ادامه دادم و مربیان ام زحمات زیادی برایم کشیدند. هدفم کسب موفقیت در مسابقات مختلف است تا با ایستادن روی سکو قهرمانی زحمات مربیان و خانواده ام را جبران کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu