1403/5/21

کد خبر: 23167

1400-10-11 13:25:24

به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته هستیم/ حساسیت بازی ها هرهفته بیشتر می شود

سلیمانی پس از صدرنشینی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر مردان توضیحاتی را ارائه داد.

مجید سلیمانی، پس از قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال نشسته مردان، در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: پیش از آغاز لیگ، به دلیل استفاده از بازیکنان غیر بومی در تیم، چهار روز در هفته به صورت صبح و عصر برنامه تمرینی داشتیم تا ورزشکاران به آمادگی و هماهنگی لازم برسند.

وی ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در سال گذشته نیز عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد و به همین دلیل سعی کردیم با یک برنامه ریزی مناسب، در این دوره از مسابقات لیگ، تیم را در همان سطح نگه داریم تا با ایستادن روی سکوی نخست، از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم.

سلیمانی افزود: پس از پایان نیم فصل، عملکرد بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دادیم تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها، علاوه بر اینکه ایرادهای تیم را برطرف می کنیم، روند آمادگی بازیکنان را برای شروع قدرتمند در نیم فصل دوم حفظ کرده و ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: از هفته چهارم نیم فصل دوم، حساسیت دیدارها افزایش پیدا می کند و بازی های سختی مقابل تیم های قدرتمند شهدای ششم بهمن آمل و مس شهر بابک کرمان خواهیم داشت و تمام برنامه ریزی ما به گونه ای است که برابر این تیم ها بدون واگذاری حتی یک ست، با پیروزی از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم شهرداری ورامین در پایان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی این دوره لیگ، اردوها و تمرینات مختلفی را برای بازیکنان برنامه ریزی کردیم که امیدوارم با انجام آنها بتوانیم برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر باشیم.  

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu