1403/5/21

کد خبر: 23240

1400-10-11 13:25:24

پاراتکواندوکاران ایران در جمع برترین های جهان

فدراسیون جهانی تکواندو، جدیدترین رنکینگ پاراتکواندوکاران را در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نخستین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۲۰ از سوی فدراسیون جهانی، اعلام شد.

"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم (۴۱ K) با ۱۱۰ امتیاز همچنان در جایگاه نخست قرار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" هوگوپوش وزن ۶۱- کیلوگرم (۴۲ K) با ۲۴۱ امتیاز در رده دوم ایستاد. "سجاد جوانبخت" دیگر نماینده کشورمان در این وزن و کلاس (۴۴ K) با ۶۴٫۲۴ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

"محمدرضا شعبانی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۲ K) با کسب ۹۴٫۴۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۱۲٫۴۸ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۲ K)نیز با ۲۱۹٫۸۰ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) با ۱۲۴ امتیاز در رده دوم ایستاد.

"مهدی پوررهنما" پاراتکواندوکار وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۴ K) با ۲۰۸٫۱۲ امتیاز در رده سومی ایستاد. "محمود جعفرزاده" نیز با ۵۷٫۹۰ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در این وزن نیز در رده چهل و ششم قرار گرفت.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با ۱۶۰٫۴۸ امتیاز همچنان در جایگاه چهارم جدول باقی ماند. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۵٫۶۶ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز با ۹ امتیاز درجایگاه سی و نهم قرار دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu