1403/5/21

کد خبر: 23511

1400-10-11 13:25:24

امیری: بر بهبود خودباوری و استقامت ورزشکاران تمرکز کرده ایم/ مسابقات العین هدف کوتاه مدت تیم ملی است

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان درباره برنامه ها و اهداف تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.

بر بهبود خودباوری و استقامت ورزشکاران تمرکز کرده ایم

حسین امیری، سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی، در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: این سومین اردو تیم ملی بود که در کنار ورزشکاران حضور داشتم. از زمانی که مجددا به تیم ملی ایران پیوستم برنامه های مورد نظرم را از نظر تکنیکی در کنار تمرینات روانشناسی و آرام سازی آغاز کرده ام.

وی ادامه داد: ملی پوشان از نظر خودباوری و استقامت آسیب دیده بودند که در این مدت تلاش کردم با تمرینات مناسب شرایط مطلوبی ایجاد کنم. در حال حاضر ورزشکاران از نظر روحی شرایط بهتری دارند. ملی پوشان ما همگی با استعداد هستند و در شرایط طبیعی بهترین خودشان خواهند بود.

مسابقات العین هدف کوتاه مدت تیم ملی است

امیری افزود: یک اردوی دیگر تا رقابت های العین پیش بینی شده است البته این مسابقات یک هدف کوتاه مدت و تدارکاتی است، ما با هدف اجرای عملکرد خوب، راهی العین می شویم اما عجله نداریم که ملی پوشان در این مرحله به اوج آمادگی ۱۰۰ در صد خود برسند.

وی تصریح کرد: در اوایل سال ۱۳۹۹، رقابت های بین المللی هانوفر آلمان را در پیش داریم. سعی می کنیم به تدریج تمرینات ملی پوشان را در بهار سنگین تر کنیم و از اواخر تیر ماه به سوی آمادگی نهایی در پارالمپیک ۲۰۲۰ گام بر می داریم.

تیراندازی ورزش انتقامی نیست

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی، با اشاره به لزوم فراهم کردن فضای آرام برای کسب نتیجه بهتر گفت: تیراندازی ورزش انتقامی نیست و این رشته مانند وزنه برداری در مسابقات با رکورد سنجیده می شود اما از نظر عملکردی بسیار متفاوت است. تیراندازی آرامش خاصی نیاز دارد. ما فضای تمرین را فشرده کرده ایم تا تمرکز ورزشکاران بیشتر شود.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان تاکید کرد: در تیراندازی برای بدست آوردن نتیجه مطلوب می بایست بر عملکرد ورزشکاران و شرایط روحی آنها نظارت داشت، تاکید بر رکورد نتیجه معکوس خواهد داشت و ما را از اهداف نهایی دور خواهد کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu