1403/5/21

کد خبر: 23669

1400-10-11 13:25:24

رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر فرصتی برای شناخت استعدادهای برتر است

رئیس کمیته‌ی داوران و مسوول برگزاری رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر توضیحاتی در مورد لیگ برتر امسال ارائه داد که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید.

جعفر محمدپور در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر سال جاری، هشت تیم اعلام حضور کردند. تیم‌های حفاری خوزستان و پگاه فارس به دلیل مشکلاتی که داشتند در ابتدا انصراف خود را اعلام کردند و بنابراین، جدول این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم بسته شد.

مسوول برگزاری رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: تیم‌ها در دو گروه الف و ب، هر کدام متشکل از سه تیم،  مسابقات را آغاز کردند.‌

محمدپور افزود: پس از پایان دور رفت، رقابت‌های دور برگشت بلافاصله برگزار شد و هفته گذشته نیز اول دیدار پلی‌آف نیز به پایان رسید که تاکنون تیم‌های مخابرات اصفهان و شهروند آمل به مرحله فینال لیگ برتر سال ۹۸ راه پیدا کرده‌اند.‌

وی گفت: مرحله دوم پلی‌آف تیم‌ها نیز به زودی برگزار می‌شود. از بین آسایشگاه شهید فیاض‌بخش و ایثار شیمیدر قم، یک تیم و از میان هیئت‌های اراک و زنجان نیز یک تیم، به جمع چهار تیم برتر صعود می‌کنند. چهار تیم برتر نیز به صورت متمرکز و دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان سال ۹۸ مشخص شود.‌

‌رئیس کمیته‌ی داوران بسکتبال با ویلچر تاکید کرد: در جریان برگزاری رقابت‌های باشگاهی امسال علاوه بر استفاده از داوران بین‌المللی و با تجربه، از سه داور جوان نیز برای قضاوت بازی‌ها استفاده کردیم تا فضا برای جوان‌ترها نیز باز شود.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای جدیدی که امسال انجام دادیم نیز قدردانی از پیشکسوت‌ها بود. بر اساس هماهنگی با آگین، رئیس انجمن و فدراسیون تاکنون از پنج داور ملی و بین‌المللی تقدیر کرده‌ایم که این روند تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.

محمدپور در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات باشگاهی گفت: رقابت‌های باشگاهی یکی از میدان‌هایی است که بازیکنان و استعدادهای برتر در آن شناخته می‌شوند. امسال نیز، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و دشواری ایاب و ذهاب، رقابت‌ها با حمایت اسپانسرها به خوبی پیشرفته و انشاءالله فینال جذابی پیش رو خواهیم داشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu