1403/5/21

کد خبر: 23804

1400-10-11 13:25:24

روسای فدراسیون ها درگذشت رحمان را به دکتر صمیمی تسلیت گفتند

روسای فدراسیون های ورزشی درگذشت سیامند رحمان را به دکتر صمیمی تسلیت گفتند.

به گزارش وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سیامند رحمان ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان و قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، عصر روز یکشنبه یازدهم اسفند ماه بر اثر ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.

روسای فدراسیون نابینایان و کم بینایان، اسکواش و دانش آموزی طی پیامهایی جداگانه درگذشت مرحوم سیامند رحمان را به دکتر صمیمی تسلیت گفتند.

متن پیام محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان:

"با اهدا سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

در گذشت ناگهانی اسطوره ورزش پارا وزنه برداری کشورمان، سیامند رحمان موجب تالم خاطر همگان، به ویژه جامعه ورزشی ایران اسلامی گردید. سیامند رحمان ثابت کرد که محدودیت ها هیچ گاه سد راه موفقیت و قهرمانی نیست و با کسب عنوان قوی ترین مرد معلول جهان، چندین دوره قهرمانی مسابقات پارالمپیک و پاراآسیایی در کارنامه درخشان و تحسین برانگیز خود و رکوردهای بی بدیلش در میادین ورزشی، بارها موجب غرور ملی و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس میهن اسلامی و طنین سرود جمهوری اسلامی در میادین جهانی شد.

اینجانب ارتحال این قهرمان ملی را به جامعه ورزشی و به ویژه حضرتعالی تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر جزیل مسالت دارم."

متن پیام مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش:

"درگذشت ناگهانی و تاسف بار ورزشکار پرافتخار و محبوب کشورمان مرحوم سیامند رحمان موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه اسکواش کشور این ضایعه را به جنابعالی و خانواده مرحوم و به ویژه اعضای ورزشکار جانبازان و معلولان و همچنین جامعه ورزش کشورمان صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم"

متن پیام حسین بابوئی رئیس فدراسیون دانش آموزی:

" ضایعه درگذشت قهرمان ارزنده کشورمان، مرحوم سیامند رحمان، دارنده مدال های متعدد پارالمپیک و جهانی، و رکورد دار وزنه برداری کشورمان، باعث تاثر و تالم گشت. با نهایت تاثر این ضایعه دردناک را خدمت شما و همکاران خدوم فدراسیون جانبازان و معلولین، خانواده محترم ایشان و مردم بزرگ ایران تسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای روح بلند آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت می نمایم."

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu