1403/5/22

کد خبر: 23949

1400-10-11 13:25:24

ارم:  در خانه تمرین می کنم/ می خواهم بهترین خودم باشم/ سمنو، سین مورد علاقه ی من

بانوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین درباره اهداف و برنامه های خود توضیحاتی را ارائه کرد.

سمیرا ارم ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در مورد حال و هوای این روزهای تمرینات خود بیان کرد: با شیوع کرونا و به منظور کاهش انتقال این بیماری، تمرینات بدنسازی و فنی ام (تمرین با اسلحه بدون فشنگ و به صورت خشک) را با برنامه مربیان تیم ملی در منزل و حدود ۶ ساعت در روز انجام می دهم تا علاوه بر رعایت قوانین ستاد مقابله با بیماری کرونا، آمادگی ام را نیز حفظ نمایم.

با ماندن در منزل از انتقال بیماری کرونا جلوگیری کنیم

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا افزود: از مردم کشورم می خواهم که اخبار کرونا را فقط از ستاد مبارزه با این بیماری پیگیری کنند، به شایعات توجهی نداشته باشند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز نمایند و با ماندن در منزل و رعایت بهداشت فردی از انتقال این ویروس جلوگیری کنند.

در سال جدید می خواهم بهترین خودم باشم

وی درباره هدف خود در سال جدید عنوان کرد: تمام تلاشم این است که در سال ۱۳۹۹ به لطف خداوند و تلاش هایم بهترین خودم باشم و با کسب نتایج درخشان، برای تیم ملی و کشورم افتخار آفرینی کنم.

از سین های سفره هفت سین، سمنو را دوست دارم

ملی پوش پارا تیراندازی ادامه داد: نوروز سنت زیبایی است و عید دوسال پیش زمانی که همراه تیم ملی در مسابقات جهانی امارات حضور داشتم از شیرین ترین خاطرات ورزشی ام است چرا که در کنار تیم و سایر بازیکنان سال را تحویل کردیم. از سین های سفره هفت سین سمنو را خیلی دوست دارم و امیدوارم سال جدید، با ریشه کن شدن این بیماری، سلامتی به کشور و مردم ایران برگردد و مجدد اردوهای تیم ملی تمامی رشته ها آغاز شود.

با تجربیات بیشتری راهی پارالمپیک ۲۰۲۰ می شوم

ارم اظهار داشت: زمانی که در پارالمپیک ریو حاضر شدم تنها چند ماه از عضویتم در تیم ملی می گذشت و تجربه دو رقابت را داشتم، اما اکنون با گذشت زمان و حضور در میادین مختلف آسیایی و جهانی، تجربه ام بیشتر شده است، در رشته خودم رشد کرده ام و با دید وسیع تری راهی توکیو ۲۰۲۰ خواهم شد.

تیم ملی پاراتیراندازی در توکیو افتخار آفرین خواهد بود

بانوی پارا تیراندازی کشورمان در پایان گفت: سطح تمرینات تیم ملی بسیار بالا است و اگر ما بتوانیم این تمرین ها را به خوبی انجام دهیم به طور حتم تمام ملی پوشان روی سکو توکیو ۲۰۲۰ خواهند بود و یکی از تیم های پر افتخار کاروان ایران در پارالمپیک پیش رو می شویم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu