1403/5/22

کد خبر: 24076

1400-10-11 13:25:24

کشفیا: عملکرد موفق انجمن در سال گذشته/ به دنبال حضور موفق در پارالمپیک هستیم/ جام حذفی فرصتی برای شناسایی استعدادها

رئیس انجمن والیبال‌نشسته درباره فعالیت‌های سال گذشته و اهداف این انجمن در سال جدید توضیحاتی را ارائه داد.

علی کشفیا، رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته در بحث برگزاری رقابت‌های لیگ، جام حذفی و اردوهای تیم ملی، انجمن عملکرد موفقی داشت و توانستیم برای نخستین بار جام حذفی کشور را با حضور ۱۵۴ تیم از سراسر ایران به صورت منطقه‌ای، استانی و در نهایت کشوری برگزار کنیم.

*جام حذفی اهداف ما را در بر می‌گیرد* وی ادامه داد: جام حذفی بزرگترین رویدادی است که جامعه هدف انجمن را در بر می‌گیرد چراکه هدف اصلی ما کشف استعداد و پرورش آنها برای پشتوانه‌سازی تیم ملی است و حضور ورزشکاران از مناطق دور دست و مختلف در این مسابقات باعث می‌شود تا این فضا برای شناسایی استعدادها در اختیار انجمن و کادر فنی تیم ملی قرار گیرد.

*به دنبال برگزاری جام حذفی بانوان هستیم*

کشفیا تصریح کرد: در سال جدید و پس از پایان بیماری کرونا، در نظر داریم جام حذفی را علاوه بر گروه مردان، در بخش بانوان نیز برگزار کنیم تا استعدادهای جدید این رشته در گروه زنان نیز شناسایی و برای تیم بانوان نیز پشتوانه سازی انجام شود.

*مراحل نهایی لیگ مردان امسال برگزار می‌شود*

رئیس انجمن درباره مسابقات لیگ عنوان کرد: در سال ۹۸، پرونده لیگ برتر بانوان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. لیگ برتر و دسته یک مردان نیز برگزار شد اما برگزاری مراحل نهایی و پایانی آن به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو و به سال جدید موکول شد.

*میزبان تیم‌های ملی عراق و روسیه بودیم*

وی افزود: سال گذشته، علاوه بر رقابت‌های لیگ، تیم ملی مردان کشورمان با تیم ملی روسیه اردو مشترکی را در تهران و روسیه برگزار کرد و همچنین میزبان تیم ملی عراق بودیم و تیم این کشور اردو خود را در تهران برگزار کرد.

*هدف ما حضور موفق در پارالمپیک توکیو است* کشفیا اظهار داشت: اهداف ما معطوف به حضور موفق تیم ملی در پارالمپیک توکیو است و برای رسیدن به قهرمانی این بازی‌ها تمام تلاش‌مان را به کار می گیریم. اکنون به دلیل شیوع کرونا برگزاری اردوها متوقف شده و بازیکنان در خانه تمرین می کنند اما به محض مساعد شدن شرایط، با برنامه ریزی دقیق‌تر و همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون اردوها را برگزار می‌کنیم.

*تیم ملی (ب) با هدف پشتوانه‌سازی تشکیل شد*

وی درباره تیم ملی (ب) مردان بیان کرد: سال گذشته با هدف پرورش استعداد‌ها، ایجاد انگیزه و پشتوانه‌سازی برای تیم اصلی، این تیم را تشکیل دادیم و نفرات دعوت شده، دو مرحله اردو آمادگی را پشت سر گذاشتند و در سال جدید نیز، با ادامه همین هدف، تیم ملی (ب) به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان گفت: پیشاپیش روز جهانی پاراوالیبال را به خانواده بزرگ این رشته در کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم ورزشکاران ما همیشه در جهت اعتلای این رشته کوشا باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu