1403/5/22

کد خبر: 24551

1400-10-11 13:25:24

محمدی‌فر: با توزیع بسته‌های حمایتی در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” شرکت کردیم

محمدی‌فر رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان خراسان رضوی درباره فعالیت این هیئت در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مُدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، هیئت استان خراسان رضوی با همکاری خیرین این استان به توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی در میان افراد نیازمند پرداخت.

مجید محمدی‌فر رئیس هیئت استان در گفتگو با وب‌سایت فدراسیون بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تصمیم گرفتیم با کمک خیرین مشهد، با تهیه بسته های غذایی و بهداشتی در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” شرکت کنیم.

وی ادامه داد: این بسته‌ها در دو مرحله میان ورزشکاران و پیشکسوتان توزیع شد تا جامعه ورزشی استان را به داشتن بسته‌های بهداشتی مجهز کنیم و در این زمان از وضعیت سلامت و معیشت آنها مطلع باشیم.

رئیس هیئت استان خراسان رضوی در پایان گفت: به دنبال تهیه اطلاعاتی هستیم که بتوانیم از طریق آن افراد نیازمند را شناسایی کنیم و به نحو احسن در این رزمایش حضور داشته باشیم و در این مرحله از ورزشکاران پارالمپیک استان نیز در این امر خدا پسند یاری بگیریم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu